REASON is uit !!!!!

Pagina: 1
Acties:

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53
Jaja kinders, reason van propellerhead is uit :)

Voor diegenen die het niet gevolgd hebben, reason is een programma waar 10 modules op elkaar gestapeld zijn om muziek te maken. Het is van de makers van rebirth en is het vetste programma wat er te krijgen is op audio-gebied! (heerlijke reclame, maar het is zo!)

Hier heb ik een linkje voor de demo gevonden:

ftp://ftp.cubase.net/pub/pheads/dist/win/InstallReasonDemo.zip

Try it out! (ik nu ook doen :))

Verwijderd

Tres kewl :)

• OnAcid
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-03 12:20

OnAcid

aka 303BASS

Wel weer een retevage interface. En mijn 15" monitor is veels te klein voor dit proggie

• GREENSKiN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-07 09:56
En ik vind Reason dus zo'n beetje de grootste teleurstelling van muzieksoftware ooit. Het beloofde zoveel, maar het werkt weer net zo onhandig als Rebirth (enzo).

Verwijderd

ReBirth was kicken! , maar ik denk dat ik er toch te lang op moet oefenen om reason goed werkend te krijgen. Jammer ook dat reason niet op een scherm past met een lage resolutie.

Wat je eruit kunt krijgen klinkt goed (zie demos) maar voor mij toch een stuk moelijker dan ReBirth.

• OnAcid
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-03 12:20

OnAcid

aka 303BASS

Het klinkt inderdaad goed. Ik heb zelf meerdere synthesizers, dus ik weet wel hoe ik geluiden moet programmeren en het valt me helemaal niet tegen.
Alleen die drumcomputer vind ik een beetje suf klinken, maar dat is een kwestie van samples.

Alleen software die harder is dan hardware...dacht ut nie :-)

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53
Hebben jullie al zitten kloten met die Sutracktor icm. de Matrix..? Vette sound te krijgen hoor !

* Obi wacht geduldig op de crack... Nu nog niet te vinden... 20min. sucks.
Pagina: 1