Ik heb een vreemd probleem met apache,
apache version 2.0.46
php versie 4.3.2 (versie 4.3.3 RC1 same problem)
allemaal windows versie
Soms reageerd de webserver niet meer. je webbrowser vindt de server wel, maar laat hem vervolgens extreem traag.
na een aantal minuten doet hij het weer normaal, maar dan zie ik dat er op mijn server-status page, onder Parent server generations, het getal is verhoogt met 1
Mocht er dus 5 staan, dan weet ik dat dit voorval zich 5keer heeft afgespeelt.
Het probleem verschijnt spontaan en niet na een bepaalde tijdsduur.
Op google kan ik niks vinden.
Op de een of andere manier heb ik het vermoeden dat het aan PHP ligt. php wordt als een module geladen in apache.
een tijdje terug had ik wat errors in mijn eventviewer, over problemen met php4 files. vandaar dat ik denk dat dat de boosdoener is.
Ik heb php al opnieuw geinstalleerd, en die melding zie ik niet meer in mijn eventviewer, maar dit probleem blijft.
heeft iemand suggesties
apache version 2.0.46
php versie 4.3.2 (versie 4.3.3 RC1 same problem)
allemaal windows versie
Soms reageerd de webserver niet meer. je webbrowser vindt de server wel, maar laat hem vervolgens extreem traag.
na een aantal minuten doet hij het weer normaal, maar dan zie ik dat er op mijn server-status page, onder Parent server generations, het getal is verhoogt met 1
Mocht er dus 5 staan, dan weet ik dat dit voorval zich 5keer heeft afgespeelt.
Het probleem verschijnt spontaan en niet na een bepaalde tijdsduur.
Op google kan ik niks vinden.
Op de een of andere manier heb ik het vermoeden dat het aan PHP ligt. php wordt als een module geladen in apache.
een tijdje terug had ik wat errors in mijn eventviewer, over problemen met php4 files. vandaar dat ik denk dat dat de boosdoener is.
Ik heb php al opnieuw geinstalleerd, en die melding zie ik niet meer in mijn eventviewer, maar dit probleem blijft.
heeft iemand suggesties
Illest Alive