is gewoon een kwestie van movies achter elkaar plakken, kijk maar eens rond bij http://www.flashkit.com
Leuke site voor ge-avanceerde en beginnende gebruikers
Leuke site voor ge-avanceerde en beginnende gebruikers
::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM
ja dat is heel erg moeilijk, bijna onmogelijk eigenlijk. Succes!
Stoer; Marduq
Je zou een golvende lijn van rechts naar links kunnen laten bewegen, hiermee creeer je een golvend effect
Het is relatief simpel hoor
Je pakt gewoon 1 movie clip, maakt 'r een extra container van.
Je laat die 2 naast elkaar bewegen (van links naar rechts) en zodra de 1e uit het beeld is laat je die weer aan het begin beginnen, zo ook bij de 2e golf
Je pakt gewoon 1 movie clip, maakt 'r een extra container van.
Je laat die 2 naast elkaar bewegen (van links naar rechts) en zodra de 1e uit het beeld is laat je die weer aan het begin beginnen, zo ook bij de 2e golf
::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM
nog vergeten te zeggen trouwens, ik gebruik Flash MX, en als ik een golvende lijn van rechts naar links moet laten bewegen: Motion Tween?
Ik ben geen flasher maar ik zou zeggen van: "Jap"johannesmvp2 schreef op 22 June 2003 @ 18:43:
nog vergeten te zeggen trouwens, ik gebruik Flash MX, en als ik een golvende lijn van rechts naar links moet laten bewegen: Motion Tween?
Verwijderd
Kijk is op flashfreaks.nl .. dit vraagje is te basic imho. In het programma zelf zitten ook genoeg tutorials
You're lucky want ik ben in een hele goeie bui en bij deze je persoonlijke google geworden.
Zie bijvoorbeeld.
Motion Tweening
Ik hoop dat je 't op deze manier zonder teveel moeite kan creeeren
Zie bijvoorbeeld.
Motion Tweening
Ik hoop dat je 't op deze manier zonder teveel moeite kan creeeren
[ Voor 16% gewijzigd door E-Mile op 22-06-2003 22:39 ]
AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)
Veel plezier met bovenstaande tips en Google, maar dit is te basic voor woorden.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()