Ik heb voor mijn notebook ( Aldi Medion 2ghz P4, dus een stroom verbruikertje!) via de importeur een 12volts lader gekocht.
Dit vooral om er op de boot mee te werken.
Nu stak ik hem daar in de sigarettenplug en dan begon het icoontje van de batterij te knipperen naar werken op de accu, en dan weer laden, en dan weer werken op de accu. Lijkt me dus niet echt bevoordelijk voor de accu duur.
Dit was dus tijdens werken me de accu.
Ik zag dan ook mijn scherm wat flikkeren, want die wordt wat doffer als je op de accu gaat werken ipv netspanning.
Ik heb de plug goed aangedrukt! dus een los contact kon het niet zijn.
Nu probeerde ik het in de auto, en daar was totaal geen probleem, gewoon werken en laden tegelijk. En het scherm was helder.
Vreemd, want hij doet het in de auto zowel met motor aan als motor uit.
In de boot doet het het ook niet met motor aan.
En dat is toch een dikke 3 cylinder diesel met een vette dynamo en daar 2 gel accu's op aangesloten die 100% zijn geladen.
Ik vraag me dus af wat het het kan zijn?
Ik heb het op 2 verschillende pluggen aan boort geprobeerd. Telkens hetzelfde dat die begon te knipperen.
Dit vooral om er op de boot mee te werken.
Nu stak ik hem daar in de sigarettenplug en dan begon het icoontje van de batterij te knipperen naar werken op de accu, en dan weer laden, en dan weer werken op de accu. Lijkt me dus niet echt bevoordelijk voor de accu duur.
Dit was dus tijdens werken me de accu.
Ik zag dan ook mijn scherm wat flikkeren, want die wordt wat doffer als je op de accu gaat werken ipv netspanning.
Ik heb de plug goed aangedrukt! dus een los contact kon het niet zijn.
Nu probeerde ik het in de auto, en daar was totaal geen probleem, gewoon werken en laden tegelijk. En het scherm was helder.
Vreemd, want hij doet het in de auto zowel met motor aan als motor uit.
In de boot doet het het ook niet met motor aan.
En dat is toch een dikke 3 cylinder diesel met een vette dynamo en daar 2 gel accu's op aangesloten die 100% zijn geladen.
Ik vraag me dus af wat het het kan zijn?
Ik heb het op 2 verschillende pluggen aan boort geprobeerd. Telkens hetzelfde dat die begon te knipperen.
American Express vraagbaak