Rollcage stage II wazige textures

Pagina: 1
Acties:

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-02 17:37

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Topicstarter
Ik dacht ik haal rollcage stage II weer eens uit de kast om te kijken hoe dat op m`n huidige systeem draait. Ik installeer de boel (laatste patch eroverheen) en start de game en wtf, de textures zijn compleet verneukt ;(

Ik denk , ik maak ff een screenshot om te laten zien wat het probleem is maar bij het bekijken van de screenshot in windows is niets te zien! :?

Afbeeldingslocatie: http://test.wook.nl/rollcagegoed.jpg

Ik heb dus maar ff een foto genomen van m`n beeldscherm met m`n camera om te laten zien wat ik in game dus heb (beetje slechte foto maargoed...)
Afbeeldingslocatie: http://test.wook.nl/rollcageslecht.jpg

Ik heb een GF4 ti 4200 (det. 43.45 drivers) op een hitachi TFT (via DVI)
Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Lijkt op een monitor probleem als ik het zo bekijk maar ik zou niet weten hoe ik dit op zou moeten lossen :/

I'm not as think as you stoned I am

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:57
Dat is wel vaag ja :P
Heb je al eens een andere kabel geprobeerd? Of misschien een normale CRT en kijken of het probleem zich dan nog voordoet.
Of heb je niet gewoon last van een lichte vorm van ghosting?

The devil is in the details.

Verwijderd

Wat zijn de specs van die Hitachi? En dan met name de response-time, want dit lijkt verdacht veel op ghosting. Je hebt het niet met andere (race)games? En hoe ziet het eruit als je hem i.p.v. via DVI via de "normale" VGA aansluit?

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Topicstarter
MaRc0 schreef op 22 June 2003 @ 18:13:
Dat is wel vaag ja :P
Heb je al eens een andere kabel geprobeerd? Of misschien een normale CRT en kijken of het probleem zich dan nog voordoet.
Of heb je niet gewoon last van een lichte vorm van ghosting?
Ik heb geen normale crt meer voorhanden helaas
Verwijderd schreef op 22 June 2003 @ 18:15:
Wat zijn de specs van die Hitachi? En dan met name de response-time, want dit lijkt verdacht veel op ghosting. Je hebt het niet met andere (race)games? En hoe ziet het eruit als je hem i.p.v. via DVI via de "normale" VGA aansluit?
Ik heb er bij geen enkel ander spel last van nee. Het is een Hitachi CML174SXW (16ms volgens de specs)

kan zo wel eens proberen een analoge kabel te gebruiken, eerst ff eten :P

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Topicstarter
ik bedoel met wazig dat er, zoals op de screens te zien is, verkeerde kleuren worden weer gegeven. niet dat het blurry ofzo is (dan zou het inderdaad ghosting zijn)

Verwijderd

Hmmm, vreemd dat ie de onderste en bovenste rand zo te zien wel goed weergeeft. Call me crazy, maar dit doet me denken aan een filter zoals bi/trilinear, of anisotropic. Heb je al geprobeerd om dat soort dingen uit te zetten? Misschien ook zelfs FSAA uitzetten (mocht het aan staan that is). Ik meen me te herinneren dat sommige oudere games daar niet zo blij mee zijn (maar waarom een screenshot dan wel weer goed is...).

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 22 juni 2003 @ 21:21:
Hmmm, vreemd dat ie de onderste en bovenste rand zo te zien wel goed weergeeft. Call me crazy, maar dit doet me denken aan een filter zoals bi/trilinear, of anisotropic. Heb je al geprobeerd om dat soort dingen uit te zetten? Misschien ook zelfs FSAA uitzetten (mocht het aan staan that is). Ik meen me te herinneren dat sommige oudere games daar niet zo blij mee zijn (maar waarom een screenshot dan wel weer goed is...).
Hmm was me eerst niet eens opgevallen dat er boven en onder een balk zit waar het wel goed wordt weer gegeven. Ik heb in elk geval geen filters aanstaan ofzo...

Damn had wel weer zin om dit te spelen maar het gaat niet goed komen ben ik bang :(

Pagina: 1