Toon posts:

help, internet in spanje

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heren en Damens...

Ik heb jullie hulp nodig, thans kan het heel goed gebruiken. Ik heb een klant in spanje, en deze wilt graag op internet, nu heb ik www.wanadoo.es geprobeerd en daar kan ik inprincipe een account aanmaken, maar ik heb een INF nr van het paspoort nodig en dat heb ik dus niet.

Wie o wie heeft of kan er een account aanmaken in spanje zodat ik ff die klant dat kan doorgeven hij moet dringend op 't net zien te komen wegens bankieren enz.

thnx in advanced

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:50
Ik heb het gevoel dat dit soort verzoeken op GoT niet helemaal mogen, maar waarom bij wanadoo? Heb je al verder gekeken?

|>

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 19:18
Ze zullen toch ook wel in spanje gratis internet diensten hebben?
Waarbij van die tel tikken worden geteld?

[ Voor 32% gewijzigd door The_Greater op 22-06-2003 17:55 ]

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Verwijderd

Dan vraag je de INF nr van het paspoort aan de klant als hij het dringend nodig heeft? Ik denk niet dat een welk ander wel denkend mens zomaar even een account aanmaakt met daarop ZIJN gegeven en paspoort nummer waar men MOGELIJK abuse mee kan plegen.Als jou klant het zo hard nodig heeft vraag aan hem dan het nummer en trouwens waarom maak je niet zelf een account aan met JOU paspoort?Raar verhaal.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 21:47
Je klant...je wordt dus betaald om dat uit te zoeken. En geloof me, er is heel wat meer te vinden dan wanadoo.es.

Succes :)

Dit topic is gesloten.