Toon posts:

amd duron 850 mhz

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

ik zit met een amd duron 850 mhz @ Elitegroup k7s5a mainbord maar ik wil mijne overklokken maar ik las paar dingen en daar stonden L1 L2 L7 enz dicht open ik snap er echt niets van kan iemand mij ermee helpen ?
_/-\o_

Bedankt

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:38

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

je zou jezelf eens kunnen helpen door de search te gebruiken

[specs]

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 10:47
Die L bruggetjes worden gebruikt om de het moederbord volgende info om wat voor een proc het gaat, Multiplier(standaard), Multiplier Unlockes(ja/nee) en Voltage die op de processor mag staan.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

inderdaad zijn dit gewoon de bruggen die het moederbord (en de processor) gebruikt om te kijken op welke snelheid hij draait (multiplier) en of hij gelocked is of niet en op welk voltage hij draaid.. Verder moet je ff de FAQ gaan lezen en kan je eventueel ook nog de search gebruiken...

Verder welkom @GoT hoop dat je nog een goede tijd hebt hier! :)

[ Voor 30% gewijzigd door Apen-nootjes op 22-06-2003 17:32 ]

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Verwijderd

Topicstarter
k .. toch bedankt ik hoop dat ik een tut tegen kom want deze 850 mhz loopt beetje brak

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Kijk vooral ff hier Daar staat welke bruggen gesloten moeten worden om te unlokken... Verder gewoon echt ff die FAQ lezen want daar staat precies in hoe je moet overklokken...

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Als je er totaal niks van snapt en totaal geen moeite doet om research te doen, dan is GoT wellicht niet de juiste plaats voor jou .. Maar mocht je hier graag willen blijven, dan raad ik je aan om de [faq]registratievoorwaarden[/] en dan met name het forumgedrag gedeelte aandachtig door te nemen :) Dan kun je in ieder geval voorkomen dat je in de toekomst wederom de plank misslaat qua het gebruik van GoT ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.