Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

ccfl blue + ccfl blacklight

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft het een mooi effect om zowel een ccfl blue als een ccfl blacklight in je case te steken? Of haalt die blacklight nix uit?
Heeft er iemand foto's van hoe het bij hem is? Kan ik even kijken wat ik ervan vind, en of ik het ook zo wil :)

Verwijderd

misschien moet je zelf ff opzoek gaan naar foto's...

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nog geen foto's kunnen vinden van de combinatie blauwe ccfl en blacklight ccfl...

Verwijderd

heb het ook getest, maar (wat logisch is) heb je nix aan je blacklight he, want dat licht witte delen in je pc op...de rest blijft donker....stel je voor...een disco ofzo met overal blauw licht en een blacklight lamp...leuk zicht :r

Verwijderd

ik heb wel een blacklight en blue ccfl in men kast zitten maar die blacklight dient enkel om men waterkoelvloeistof te kleuren is best wel leuk

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-11 16:56
als je de goede ide kabels hebt kan het wel leuk zijn, de zijkant van het geheugen kleurt ook geinig maar om hem daarvoor erbij te kopen nee.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• RUFFNECK
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11 15:07

RUFFNECK

Poentje

Ik heb ook beide in me kast zitten met dat glowing IDE kabels gedoe (dus licht op in blacklight). Als alleen de blacklight aanzit is het cool, maar als beide aan zijn ook wel, de blacklight licht net genoeg de kabels en witte deeltjes op om het effect ook met de blauwe ccfl te zien :)
Dus gewoon net als mij beide inbouwen en elk een aparte aan/uit switch, mag je zelf kiezen welke je aanwilt ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb watercooling, maar er zit geen lichtgevend spul in mijn water... Er zit WaterWetter in... Zou dit kleuren met een blacklight ccfl?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2003 17:50 ]

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

nope.. zijn speciale UV react flesje's voor te koop bij b.v de OC-Shop.. moet je daar maar ff kijken..

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Verwijderd

en bij je "nieuwe" waterwetter gooien. :p als dat werkt, dat roze gemengd met groene shit.

• DutchTSE
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik had ook een blacklight en een lichtblauwe CCFL, en die blacklight heeft dus geen zin, Mijn IDE kabels zouden oplichten door Blacklight, maar gebeurde dus niks door die lichtblauwe, heb die blacklight toen terug gestuurd en me geld terug gekregen :)

Verwijderd

je kunt ook gwoon zelf UV reactive water maken hoor

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 June 2003 @ 21:05:
je kunt ook gwoon zelf UV reactive water maken hoor
Ja met waspoeder ofzo iets.. stond laatst een topic over hier op got.

Gevonden:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/~m.de.jel/KoelkastBinnen.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2003 21:35 ]

Verwijderd

Nu het daar toch over gaat, wie kent een winkel waar ik nog blauwe uv toevoeging kan kopen? De winkels waarbij ik het heb gezien, hebben het nu niet meer....... alvast bedankt :p

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 June 2003 @ 21:33:
[...]

Ja met waspoeder ofzo iets.. stond laatst een topic over hier op got.

Gevonden:
[afbeelding]
|:(

Post dan ook ff het topic...

Het gaat dus om waspoeder + markervulling.

Vloeistoffen die leuk kleuren met black light en bubbeltjes

Verwijderd

bij Radiocentrum B.V. in utrecht kan dat soort spullen kopen. :) :)
en ze verkopen ook disco spullen /led enz :9~ gewoon te veel om op te noemen

ELEKTRONICA
Radiocentrum B.V.
Vinkenburgstraat 6
3512 AB Utrecht
Tel: 030-2319636
Fax: 030-2334620

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Blauw UV en Blacklight lijkt met niet de ideale combi. Zelf gebruik ik Rood onderin en blacklight bovenin me case (voor IDE kabels en fan's).

• Blizard
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 22 juni 2003 @ 17:50:
Ik heb watercooling, maar er zit geen lichtgevend spul in mijn water... Er zit WaterWetter in... Zou dit kleuren met een blacklight ccfl?
offtopic:
hehe small world we are linving' ..
bart van op kdgstudents :) ..

[ Voor 5% gewijzigd door Blizard op 26-06-2003 19:42 ]

• jaapbrandhof
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-11 09:57
Bij Computerland verkopen ze ook Bluelight Neon ligt ik weet niet of dit weer wat anders is??

Intel P4 3.0 800MHz, 1024DDR PC3200(Twinmos), 160GB Maxtor S-ATA 150MB, Chieftec midi bleu, 360 Watt voeding.

Pagina: 1