Ik ben al een poosje opzoek naar een digitale foto camera. Na een naar mijn idee, leuk cameraatje gevonden te hebben, de trust powercam 820, ben ik naar wat ervaringen gaan zoeken.
Deze bleken echter heel slecht te zijn, trust werd zoieso afgezeikt! Ik heb door het zoeken ook veel dingen geleerd over optische zoom, LCD zoom etc....
Nou vroeg ik me af wat dan wel? Ik wil 'm persé op vakantie meenemen, en tot die tijd is het maximale geldbedrag waar ik aan kan komen 150-170 euro.
De digicam hoeft abosluut niet state of the art te zijn. Gewoon om wat leuke foto's binnenshuis, en buitenshuis te schieten. Wel met acceptabele kwaliteit natuurlijk.
Hier zijn nog wat meer vereisten:
- wisselbaar geheugen, of minimaal geheugen 128 MB.
- LCD en optische zoeker, TFT scherm
- goede kwaliteit
- flitser
Dit zijn wel behoorlijk wat vereisten, denk ik, maar met zoeken kom ik er echt niet meer uit. Die mooie CANON cams zien er perfect uit, maar aan >300 kan ik echt niet komen!
Ik hoop dat er wat tips voor mij zijn!
Bedankt!
Deze bleken echter heel slecht te zijn, trust werd zoieso afgezeikt! Ik heb door het zoeken ook veel dingen geleerd over optische zoom, LCD zoom etc....
Nou vroeg ik me af wat dan wel? Ik wil 'm persé op vakantie meenemen, en tot die tijd is het maximale geldbedrag waar ik aan kan komen 150-170 euro.
De digicam hoeft abosluut niet state of the art te zijn. Gewoon om wat leuke foto's binnenshuis, en buitenshuis te schieten. Wel met acceptabele kwaliteit natuurlijk.
Hier zijn nog wat meer vereisten:
- wisselbaar geheugen, of minimaal geheugen 128 MB.
- LCD en optische zoeker, TFT scherm
- goede kwaliteit
- flitser
Dit zijn wel behoorlijk wat vereisten, denk ik, maar met zoeken kom ik er echt niet meer uit. Die mooie CANON cams zien er perfect uit, maar aan >300 kan ik echt niet komen!
Ik hoop dat er wat tips voor mij zijn!
Bedankt!
Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4