[dvd] Film met 2 main-chapters met dvd2one copieren

Pagina: 1
Acties:

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 01:51
Ik heb een film (U-571) waar ik graag een backuip van wil maken.
Normaal gesproken copieer ik gewoon eerst alle bestanden met dvd-decrypter naar mn hdd (nu dus ook), open ik dvd2one, selecteer ik de film zelf, dus degene die het langst duurt, ff wachten en fikken maar.

Met deze film echter, is de hoofd-film in tween gesplitst. Er staat:

title 7, 8 chapters , en duurt 53.48 minuten
title 8, 10 chapters , en duurt 57.09 minuten

Deze twee samen is dus de hele film. Met dvd2one kun je echter maar 1 title selecten. Als ik ze een voor een doe, overschrijft ie de 1e weer (hij voegt ze dus niet toe) en ik kan ze ook niet zomaar bij elkaar gooien natuurlijk...

hoe kan ik dit het makkelijkst oplossen? Ik ben al in de weer gegaan met google en heb info edit gedownload en geprobeert, maar ik snap er werkelijk helemaal niks van. Heb ook al op dvdrhelp en doom gekeken maar daar hebben ze hele tutorials over hoe je een dvd moet copieren maar niet met dvd2one als er 2 titles zijn...kan dit dan niet :?

Iemand een idee?

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Verwijderd

je kan beter de nieuwste versie van dvd2one gebruiken (>1.1), daarmee kun je ook full-disc omzetten en heb je dit probleem dus niet :)

• mark9534
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:39

mark9534

Ondertitel ?

Ik weet wel dat het met Instant Copy kan. Heb namelijk zelf ook U-571 daarmee gekopieerd.

• FireFoz
Verwijderd schreef op 22 juni 2003 @ 17:25:
je kan beter de nieuwste versie van dvd2one gebruiken (>1.1), daarmee kun je ook full-disc omzetten en heb je dit probleem dus niet :)
Die heb ik ook, maar ik wil die extras juist niet, dat gaat ten koste van de film kwaliteit en daar kijk ik toch niet naar :)

• FireFoz
mark9534 schreef op 22 juni 2003 @ 17:27:
Ik weet wel dat het met Instant Copy kan. Heb namelijk zelf ook U-571 daarmee gekopieerd.
Ff kijken wat ik daar mee kan...:)

• Scarp
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Je kan ook de re-author mode van dvdshrink gebruiken (vooral de nieuwe versie is fantastisch). Hiermee kies je gewoon de titles die je erop wil en die worden sequentieel gespeeld.

• FireFoz
Scarp schreef op 22 June 2003 @ 20:27:
Je kan ook de re-author mode van dvdshrink gebruiken (vooral de nieuwe versie is fantastisch). Hiermee kies je gewoon de titles die je erop wil en die worden sequentieel gespeeld.
Dat heb ik geprobeerd en dat werkt inderdaad heel goed!:)
Bedankt voor de tip, dit is echt heel makkelijk, precies wat ik zocht :)

Pagina: 1