Als ik bij MBM5 kijk zie ik daar een vreemde temp staan, namelijk 1 van 60 graden als de pc net is opgestart (12 uur ofzo uitgeweest) dit loopt al snel op naar 69 graden waar hij lang op blijft staan, komt daar ook wel eens over heen naar bijvoorbeeld de 74 graden. De sensor die gemeten wordt is: Asus 2 (CUSL2).
Weet iemand wat hier gemeten word want met zo'n hoge temperatuur zit er toch iets niet lekker lijkt me. Ik heb alleen mijn videokaart overgeklokt maar dat is al heel lang geleden dat ik dat heb gedaan (zit volgens mij ook geen tempsensor in) en ik heb wel eens vaker met MBM5 gekeken naar de temps maar deze stond er nog nooit bij. De CPU of het mobo is het niet want die worden volgens de BIOS en Asus Probe 52 graden (CPU) en 34 graden (mobo).
Weet iemand wat hier gemeten word?
Specs:
AMD Athlon XP 2000+
Asus A7V8X
512MB DDR PC2700 RAM
MSI Geforce4 MX440 64 MB DDR (+64MB Shared)
Weet iemand wat hier gemeten word want met zo'n hoge temperatuur zit er toch iets niet lekker lijkt me. Ik heb alleen mijn videokaart overgeklokt maar dat is al heel lang geleden dat ik dat heb gedaan (zit volgens mij ook geen tempsensor in) en ik heb wel eens vaker met MBM5 gekeken naar de temps maar deze stond er nog nooit bij. De CPU of het mobo is het niet want die worden volgens de BIOS en Asus Probe 52 graden (CPU) en 34 graden (mobo).
Weet iemand wat hier gemeten word?
Specs:
AMD Athlon XP 2000+
Asus A7V8X
512MB DDR PC2700 RAM
MSI Geforce4 MX440 64 MB DDR (+64MB Shared)