• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-08-2024

wdekreij

Dubbelzinnig

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar toetsen die ik op mijn toetsenbord kan zetten. Ik ben in bezit van het Logitech Internet toetsenbord (black edition)..

Ik wou eerst graag zo'n 3d-max toetsenbord (met allerlei shotcuts erop) maar dit toetsenbord wil ik niet wegdoen.. Dusik vroeg me af of er dus apparte toetsen zijn met die shortcuts erop...

Ps. Heb het maar in GT gegooid, weet anders ook niet..

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

dit valt eerder onder CEM denk ik... denk dat je zal moeten gaan modden met knopjes via je compoort ofzo en dan zelf wat software erbij schrijven...

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Topicstarter
nee het gaat niet om de software, maar bijv. in 3dsmax staat een bepaalde letter voor een bepaalde functie. Dit staat dus vast. Maar er zijn van die toetsenborden waarop die functies (naast de originele letters) op elke toets staan..

Dit staat namelijk wel stoer..

Of heeft iemand een duidelijke pic van zo'n toetsenbord? dan ga ik namelijk met doorzichtig papier mn toetsenbordje modden >:

Verwijderd

CDR-pen ?

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Topicstarter
Dat word nooit zo mooi, als geprint..

Maar ik had ooit een keer een mooi plaatje van zo'n toetsenbord, maar deze kan ik nu niet meer vinden.. Daar was het mooi als plaatje weergegeven op elke toets (volluit geschreven past nooit op 1 toets)...

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-02 22:16
Ik denk dat het betere knip- & plak-werk hier niet lang zal blijven zitten.
Daarnaast heb je volgens mij ook zwarte toetsen, dus zal een CDrpen niet echt goed zichtbaar zijn.
De enige plek waar het nog een beetje zou kunnen , is op de zijkant van de toetsen. Van vrijwel alle toetsen (behalve die boven de spatiebalk zitten, dus de C,V,B,N,M) is die zijkant goed te zien.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-02 10:44
DoD Cerberus schreef op 22 juni 2003 @ 16:59:
dit valt eerder onder CEM denk ik... denk dat je zal moeten gaan modden met knopjes via je compoort ofzo en dan zelf wat software erbij schrijven...
OH hoort dit imho, maar je kan die toetsenborden krijgen bij van die zaken waar ze video editing stuff verkopen enzo, geloof ik :) (pin me er niet aanvast :P)

|>

Verwijderd

misschien kan je de losse knopjes bestellen en dan op je toetseboard klussen ;)
http://www.logickeyboard.com/

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Topicstarter
dat was ook mijn vraag, in eerste instantie.. maar ik realiseerde me dat die taak heel moeilijk was, aangezien ik er geen kon vinden.. maar ik ga nu die link bekijken.. alvast bedankt!

edit: heb link bekeken, maar .1 er is niets van 3ds max, en .2 zo'n 200 pietermannen (jah ik guldens ja ;)) voor een stel toetsen vind ik toch te duur:S Of er moeten veel mensen geinteresseerd zijn in de photoshop-toetsenbord, dan word het een IA >:)

[ Voor 41% gewijzigd door wdekreij op 22-06-2003 17:35 ]

Verwijderd

Als het plastic overigens eronder gewoon beige/wit is kun je natuurlijk ook je merktekens erin graveren.

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Topicstarter
die van mij is zwart...

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-02 16:11

BaRF

bijna kerst

van die witte plakletters dan? Lijkt mij trouwens dat je na een maand flink Maxen die letters toch wel weet? :P heb ik tenminste wel bij max, photoshop etc :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Topicstarter
jah maar ik vond het zo phat staan :)

Ik weet ze ook wel uit het hoofd (hoewel ik op dit moment niet veel op kan noemen, heb nu paar maanden max niet meer opgestart gehad, en ik heb het nog nooit goed gekund, maar de basis dingen wist ik wel (dus ben nog flink n00b).. maar moet de gehele vakantie werken (ook vaak 's avonds en int weekend) dus echt veel tijd krijg ik er niet voor...

• wdekreij

wdekreij

Dubbelzinnig

Topicstarter
dus niemand weet een plek waar ik die toetsen voor 3ds max kan bestellen?
Pagina: 1