[Rainbow Six 3: Raven Shield] CD-key?

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022
Nee, dit is GEEN "Ik heb het game gedownload, waar haal ik de CD-key?" topic. Ik heb wel een CD-key nodig, maar het spel is wel helemaal legaal enzo ;)

Ik heb onlangs (lees: minder dan een week geleden) een nieuwe PC gekocht, met als videokaart een Hercules 3D Prophet, gebaseerd op de ATi RADEON 8900PRO chip. Daarbijgevoegd zat Raven Shield, allemaal netjes legaal dus :)

Ik ben nu dus al een kleine week bezig met RS (SP, door de campaign raken), en noch bij de install noch bij het spelen werd een CD-Key gevraagd. Nu zou ik echter graag op internet willen spelen via ubi.com, de bijgeleverde online gaming service, maar daar vragen ze echter een CD-key. Ik heb geen idee waar ik deze moet zoeken, heb al doos van kaart doorzocht bijvoorbeeld en er zat niks bij. Mijn vraag is, is dat normaal of moet ik nog eens zoeken/heeft Hercules een steek laten vallen? Ik zou het laatste denken, ik koop gvd een Hercules omdat Raven Shield erbij zat en kan ik er praktisch niks mee doen :(

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Ubi Soft vindt het blijkbaar nodig om hun cd-keys goed te verstoppen. Ook bij Splinter Cell was dit het geval. Over de cdkey van Splinter Cell of Raven Shield was al eens een soortgelijk topic als deze, maar die kan ik nu even niet meer terug vinden.

Maar uit dat topic bleek volgens mij dat de key ergens in het boekje stond. Dus echt op één van de bladzijdes, niet op de voorkant of achterkant of iets dergelijks.
Als je 'm echt nergens kan vinden, niet in het boekje, niet op de doos of op de cd zelf, dan kan je Ubi Soft mailen en vragen waar ze die cdkey laten of desnoods een nieuwe aanvragen :)

The devil is in the details.

• lvh
Er zit helemaal geen boekje bij, behalve van de videokaart. Zal daar eens zien.

• lvh
racoontje schreef op 22 June 2003 @ 16:41:
Nee, dit is GEEN "Ik heb het game gedownload, waar haal ik de CD-key?" topic. Ik heb wel een CD-key nodig, maar het spel is wel helemaal legaal enzo ;)

Ik heb onlangs (lees: minder dan een week geleden) een nieuwe PC gekocht, met als videokaart een Hercules 3D Prophet, gebaseerd op de ATi RADEON 9800PRO chip. Daarbijgevoegd zat Raven Shield, allemaal netjes legaal dus :)

Ik ben nu dus al een kleine week bezig met RS (SP, door de campaign raken), en noch bij de install noch bij het spelen werd een CD-Key gevraagd. Nu zou ik echter graag op internet willen spelen via ubi.com, de bijgeleverde online gaming service, maar daar vragen ze echter een CD-key. Ik heb geen idee waar ik deze moet zoeken, heb al doos van kaart doorzocht bijvoorbeeld en er zat niks bij. Mijn vraag is, is dat normaal of moet ik nog eens zoeken/heeft Hercules een steek laten vallen? Ik zou het laatste denken, ik koop gvd een Hercules omdat Raven Shield erbij zat en kan ik er praktisch niks mee doen :(

• MrE
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-09 20:52

MrE

Sugardaddy take me home..

Misschien een mailtje naar de importeur van de videokaart sturen?
En misschien is het wel de bedoeling dat je niet in MP kan spelen. R6 ravenshield is een vrij recent spel, en het zou een beetje merkwaardig zijn als ze een compleet (en nieuw) spel bij een videokaart leveren.
Misschien was dat de 'catch', wel een recent spel, geen MP.

the -<::::::::::D is mightier than the <:::::::::[=@

• lvh
Sorry, dat vind ik nu eigenlijk geen redenering, maja. Zoals Marco al aangaf zou er wel een moeten bijzitten.

BTW, ik heb nog een screenshot gevonden van toen ik de doos uitpakte en daar is enkel de manual van de videokaart op te zien, waar niks inzit.

Verwijderd

Heb je al gekeken op de Hercules site?
The version of Ubisoft Rainbow Six: Ravenshield, bundled with my 3D prophet 9800 Pro, does not contain a CD key. What can I do?

If your copy of Raven Shield did not contain a CD key, please contact your local Ubisoft technical support department to obtain a replacement key.
Kortom, even contact opnemen met UbiSoft:

UbiSoft NL
Tel. 035 - 528 8810
Huizemaatweg 3A
1273 NA Huizen
the Netherlands
http://www.ubisoft.nl/

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2003 18:30 ]

Verwijderd

Zat Rs toevallig in zo'n papieren hoesje en zat er een zegel op, die het hoesje gesloten hield?
Meestal staat de cdkey daar op.

• lvh
Nee, plastic hoesje, geen zegel.

Ik heb euss' raad opgevolgd. Als het specifiek op de site staat zal het wel een gekend probleem zijn.

(Modjes: zouden jullie dit topic aub niet willen sluiten? Het zou kunnen dat het met een mailtje naar tech het nog niet gedaan is)

Verwijderd

Ik had dit probleem dus ook maar op een of andere vage manier werkte de cd-key "1111" bij mij! Morgen mail ik iig ubisoft. Onder tussen al iemand die bericht heeft gehad van ubisoft? :7

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-12 06:51

White Dust

PlaneScape: Torment

Cheeta: daarvoor hoef je niet een topic van bijna een jaar oud te kicken...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.