Ik ben nu de hele middag bezig met een flashfilmpje te maken. Allen begrijp ik een ding niet. Ik heb in die animatie een aantal thumbnails zitten. Wat ik graag wil is dat als je er op klikt de originele foto in een nieuw Internet explorer scherm wordt geopend.
Het volgende gebruik ik:
window.open("mijn bestand","toolbar=no,location=no,directories=no,status=no,menubar=no,scrollbars=no,resizable=no,copyhistory=yes,width=400,height=400")
In dit voorbeeld staat 'mijn bestand'. Hoe kan ik hier een jpg aan koppelen die in dezelfde map(liefst een andere map) staat? Het mag dus geen d:\foto's\foto.jpg zijn omdat ik het ergens anders ook moet kunnen draaien. Ik weet dat je met Html iets va " ../foto's/foto.jpg" kunt gebruiken. Hoe gaat dit in Javascript?
Ik heb google en internet gebruikt om dit te zoeken. (lees www.w3schools.com)
Iemand?
Het volgende gebruik ik:
window.open("mijn bestand","toolbar=no,location=no,directories=no,status=no,menubar=no,scrollbars=no,resizable=no,copyhistory=yes,width=400,height=400")
In dit voorbeeld staat 'mijn bestand'. Hoe kan ik hier een jpg aan koppelen die in dezelfde map(liefst een andere map) staat? Het mag dus geen d:\foto's\foto.jpg zijn omdat ik het ergens anders ook moet kunnen draaien. Ik weet dat je met Html iets va " ../foto's/foto.jpg" kunt gebruiken. Hoe gaat dit in Javascript?
Ik heb google en internet gebruikt om dit te zoeken. (lees www.w3schools.com)
Iemand?