Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[tpl] Meegroeien van layout

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Op dit moment ben ik bezig met de W&L FAQ:
Wetenschap en Levenbeschouwing FAQ (in aanbouw)

Er zit een systeem in wat het mogelijk maakt om texten in en uit te klappen, zodat de faq niet te lang wordt en wat meer overzichtelijker.

Het probleem hiermee is dat op het moment een text wordt uitgeklapt de layout van GoT netjes mee gaat, dit is dus wel goed. Echter op het moment dat de text weer wordt ingeklapt is dit niet het geval, je houd dan dus een groot stuk paars over, wat niet echt netjes staat.

Op tip van Dusty heb ik geprobeert <div> </div> aan het begin cq. eind van mijn post te doen, dit mocht echter niet helpen om het op te lossen.

Nu dacht ik in eerste instantie dat het wel aan de code zou liggen die gebruikt wordt om de text visible en unvisible te maken, echter als ik een post edit en dan even preview doe, dan gaat de layout netjes mee.

En aangezien dit probleem ook nog een voorkomt op meerdere systemen met meerdere OS'en en verschillende browsers (Mozilla, IE & Firebird), kom ik tot de conclusie dat ik hier maar een melding van moet maken. :Y) :+

• jonggoud.nl
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-11 14:26

jonggoud.nl

@>--"--,--{

Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar bij mij (IE 6 + XP) doet ie het prima hoor!

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

• Attilla
jonggoud.nl schreef op 22 juni 2003 @ 16:39:
Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar bij mij (IE 6 + XP) doet ie het prima hoor!
Het in en uitklappen werkt inderdaad wel, maar kijk eens als je iets uitklap en vervolgens weer inklapt. (bijvoorbeeld "wetenschappen" van de index) je zal dan zien dat er een groot paars gat komt.

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:51

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Hier dus geen probleem mee, alles klapt netjes terug en geen groot paars gat. IE6.0 + alle updates :)

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Mozilla en Firebird (zelfde engine, dus niet zo gek) doen het idd fout. IE doet het hier goed en Opera hangt bij mij... Maar dat zal wel door Opera en niet door je html komen :o

• Attilla
Maar de vraag is of dit dus aan de browser of aan got ligt.

Aangezien bij mij (mozilla, linux) het in de preview wel perfect gaat. 8)7

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

zal wel een combinatie zijn, de tabel met reacties is wat complexer dan de preview-tabel (is geloof ik niet eens echt een tabel) -> mozilla meer moeite met herrenderen

• Sabbi
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:17

Sabbi

je denkt aan mij.

Werkt goed onder opera hier :) (de rest van got is toch al zo brak onder opera, dus ik == blij )

offtopic:
(opera 7.03 voor intimi)

[ Voor 21% gewijzigd door Sabbi op 22-06-2003 17:29 ]

• Attilla
Maar is dit dan iets voor parse of is het gewoon er mee moeten leven ?

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

sowieso niet voor parse, hooguit voor ons vanwege de html/template. Maar ik ga niet actief opzoek naar de oorzaak van deze bug wegens tijdgebrek/gebrek aan kennis om dat snel en efficient te doen.

Als je (of iemand met meer html/css/javascript kennis dan jij en/of ik) een duidelijke(re) oorzaak weet te vinden wil ik uiteraard wel kijken of er iets aan te doen is. :)

[ Voor 11% gewijzigd door ACM op 22-06-2003 17:33 ]

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Voor zover ik kan nagaan zit het probleem in de Gecko engine (van mozilla), die haalt wel vaker vreemde dingen uit met groote stukken leeg paars wanneer HTML gebruikt wordt in een post (al is het maar voor een tabelletje oid).

Verwijderd

Voor zover ik kan testen heeft alleen Netscape (uitspring naar rechts, alleen bij het 1e topicbericht) / Mozilla (paarse vlakken bij gebruik van hidden/visible div'je) last van uitlijningsproblemen. MSIE6/XP werkt perfect. Wel zie ik dat er geneste tags/missende /tags in zitten.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2003 11:28 ]

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dat klopt dus met wat ik eerder al zei, dat het om de bekende Gecko-bug gaat. Zowel Netscape, Mozilla, MozillaFirebird (phoenix) hebben er last van, terwijl het met Internet Explorer prima gaat :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.