hoi
kennissen hebben een nieuwe pc gekocht bij Dynabyte, zijn man/vrouw rond de 45 en dus weinig verstand van die dingen

K weet niet precies wat voor maar wel een snelle , pent 3 nog wat ... hij is nog niet aangesloten bij hun thuis en ze krijgen kabel dus altijd online

Dus wil iemand mij gewoon een koe sturen die invisble is.
Dan geef ik ze wel een diskette of per e-mail ofzo met een ander proggie (en de invisble cow
)
die zich dan zelf installed ..ow dis zeker een trojan ..
..ehm naja dan installen ze hem zelf maar en zien ze hem niet meer 
of moet je speciaal in die regedit gaan kloten ofzo, want ik denk dat ik niet bij hun 8er de pc kom te zitten..dus kan er zelf niet gaan kloten

saja3d@yahoo.com
Dus kan iemand zo n aangepast koetje sturen?
Dan hebben we er weer een member bij !
kennissen hebben een nieuwe pc gekocht bij Dynabyte, zijn man/vrouw rond de 45 en dus weinig verstand van die dingen

K weet niet precies wat voor maar wel een snelle , pent 3 nog wat ... hij is nog niet aangesloten bij hun thuis en ze krijgen kabel dus altijd online

Dus wil iemand mij gewoon een koe sturen die invisble is.
Dan geef ik ze wel een diskette of per e-mail ofzo met een ander proggie (en de invisble cow
) die zich dan zelf installed ..ow dis zeker een trojan ..
..ehm naja dan installen ze hem zelf maar en zien ze hem niet meer 
of moet je speciaal in die regedit gaan kloten ofzo, want ik denk dat ik niet bij hun 8er de pc kom te zitten..dus kan er zelf niet gaan kloten

saja3d@yahoo.com
Dus kan iemand zo n aangepast koetje sturen?
Dan hebben we er weer een member bij !