GoT is de hele tijd up of down
Het is het ene moment 'aan' en het andere moment uit
Wat is er eigenlijk gaande?
|>
|>
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2003 16:09 ]
[ Voor 59% gewijzigd door Apen-nootjes op 22-06-2003 16:11 ]
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
Verwijderd
Ik was snel , Zag ze dus ook nog.Rafe schreef op 22 June 2003 @ 16:10:
Ze liepoen aan de databse server te klooien
Als je snel bent zie je ze nog @ http://cam3.telecity-2.trueserver.nl/view/view.shtml
Euh yeah right...Rafe schreef op 22 June 2003 @ 16:10:
Ze liepoen aan de databse server te klooien
Als je snel bent zie je ze nog @ http://cam3.telecity-2.trueserver.nl/view/view.shtml
|>
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
Ja, remote management is dus van je desktoppie thuis iets fixen, kan je heleboel mee, kijk maar naar sshapen-nootjes schreef op 22 juni 2003 @ 16:13:
Mmm.. zijn dus geen T.Net servers en mensen maar andere??
hey, dat ben ik op de cam, ik zwaai zodirect evenVerwijderd schreef op 22 June 2003 @ 16:14:
[...]
IRL Hackers en ze zijn op zoek naar jouw password en account
[ Voor 30% gewijzigd door simon op 22-06-2003 16:15 ]
|>
Verwijderd
IRL Hackers en ze zijn op zoek naar jouw password en accountapen-nootjes schreef op 22 June 2003 @ 16:13:
Mmm.. zijn dus geen T.Net servers en mensen maar andere??
Ik mag toch hopen dat mijn wachtwoord als MD5 in de DB zitVerwijderd schreef op 22 June 2003 @ 16:14:
[...]
IRL Hackers en ze zijn op zoek naar jouw password en account
Daar hoeven mensen niet IRL voor naar de GoT servers, kijk maar naar de modjesapen-nootjes schreef op 22 June 2003 @ 16:16:
Mijn account????NEEEEEEE!!!!!!!! Dan kan ik strakjes niet meer gotten
|>
Verwijderd
Dat van JOU is veiligOsiris schreef op 22 June 2003 @ 16:15:
[...]
Ik mag toch hopen dat mijn wachtwoord als MD5 in de DB zitAlthans, dat eis ik
![]()
The devil is in the details.
Bij een #1 op F5 drukken na een poging tot posten, dan vraagt ie of ik het Formulier nog een keer wil versturen hoor... Gewoon F5-en dusMaRc0 schreef op 22 June 2003 @ 16:22:
Is dit een nieuwe vorm van n00bwering?
Het lijkt wel een knipperlicht, ik typ dit bericht nou al voor de derde keer
Zolang die van mij maar veilig isVerwijderd schreef op 22 June 2003 @ 16:20:
[...]
Dat van JOU is veilig
Die van apen-nootjes weet ik niet. De meeste personen gebruiken niet hetzelfde woord voor pwd als voor een account
[ Voor 8% gewijzigd door Osiris op 22-06-2003 16:24 ]
Nee hoor, maar mensen op de cam en GoT 'down', logische conclusie toch?ACM schreef op 22 June 2003 @ 16:11:
[...]
Euh yeah right...
Remote management is nieuw voor je zeker?
Echte T.net-fans weten waar het T.net-rack is, dussss....Rafe schreef op 22 June 2003 @ 16:24:
[...]
Nee hoor, maar mensen op de cam en GoT 'down', logische conclusie toch?
Ongeloofelijke is fout geschreven.Hoi MySQL,
Het is AntonT opgevallen dat je een ongeloofelijke lul bent.
Met vriendelijke groet,
AntonT
Administrator
Gathering of Tweakers
"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]
Jij zal dan wel geen IE gebruiken, die cached niet zo goed namelijkOsiris schreef op 22 June 2003 @ 16:23:
[...]
Bij een #1 op F5 drukken na een poging tot posten, dan vraagt ie of ik het Formulier nog een keer wil versturen hoor... Gewoon F5-en dus![]()
edit:Ik heb net 6x op F5 geramt om deze te versturen en heb hem toch echt maar 1x getypt
over n00bwering gesprokenMaRc0 schreef op 22 June 2003 @ 16:26:
[...]
Jij zal dan wel geen IE gebruiken, die cached niet zo goed namelijk
|>
Jammerrrr joh, IE6MaRc0 schreef op 22 June 2003 @ 16:26:
[...]
Jij zal dan wel geen IE gebruiken, die cached niet zo goed namelijk
Ooh, hier ben ik het kwijt als ik op Vorige druk. Heel soms krijg ik Nogmaals/Negeren en dan heb ik nog een deel, maar meestal ben ik het gewoon kwijt.
Hoezo zou IE n00b zijn? Ik heb ook een tijdje Opera, Mozilla en Phoenix gedraait, maar alledrie vond ik minder dan IE, dus je kan niet zeggen dat ik een n00b ben en alleen maar van het bestaan van IE afweet en die daarom maar gebruik.
MaRc0 schreef op 22 juni 2003 @ 16:34:
[...]
Ooh, hier ben ik het kwijt als ik op Vorige druk. Heel soms krijg ik Nogmaals/Negeren en dan heb ik nog een deel, maar meestal ben ik het gewoon kwijt.
Het lijkt over te zijn
|>
[ Voor 3% gewijzigd door Chrasher op 22-06-2003 16:59 ]
PSN-id: Chrasher
Doe ik dat dan tegenwoordigVerwijderd schreef op 22 juni 2003 @ 16:20:
[...]
Dat van JOU is veilig
Die van apen-nootjes weet ik niet. De meeste personen gebruiken niet hetzelfde woord voor pwd als voor een account
[ Voor 8% gewijzigd door Apen-nootjes op 22-06-2003 17:11 ]
Er is niks met het geheugen gebeurd. En bij mijn weten kan je dat er ook niet via SSH weer inprikkenChrasher schreef op 22 June 2003 @ 16:58:
Als ik naar de Disk-I/O's kijk van Apollo vlak na de laatste downtime vandaag, dan zit hij nu aardig met het zweet tussen de billen, vandaar dat hij wat traag is op dit moment.![]()
Ben benieuwd wat nu de oorzaak hiervan is, ik had begrepen dat er pas geheugen uitgehaald is. Zit dat er nu weer in?
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Search engine ups en downs vandaagDarkX schreef op 22 June 2003 @ 22:58:
Ligt de search nu plat?
i know, maar daarom is het wel het antwoord op je vraagDarkX schreef op 22 juni 2003 @ 23:03:
Ik zag het ja, maar die stond er nog niet toen ik het berichtje tikte
Sunday 22 June 2003 22:57
[ Voor 19% gewijzigd door Erkens op 22-06-2003 23:13 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ik heb lokaal een aantal zaken veranderd, maar voorlopig is het alleen een snellere server, deze code is echter nog niet helemaal af en/of getest en gaat dus nog niet live.Alfredt schreef op 22 June 2003 @ 23:12:
Hier de beste plaats voor mijn vraag denk ik.
Zijn er nu nog dingen veranderd aan de search of gaat hij alleen naar een snellere server?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ja, hij stond er toen ik het berichtje POSTTE, maar niet toen ik em tikte
Nu nier meer in ieder gevalACM schreef op 22 June 2003 @ 23:49:
Nu nog steeds?
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Kan je het beste naar mij mailen...Yohan schreef op 22 juni 2003 @ 16:25:
Random foutmelding
[...]
Ongeloofelijke is fout geschreven.
Of moet dit in SeM
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq