Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online
128 MB in een heel klein formaat

Dit splinternieuwe brokje techniek biedt 4 apparaten in 1.

MP3 speler- ca. 40 muzieknummers ofwel ongeveer 120 uur muziek
128 MB memory stick – Mobiele harde schijf, ideaal als vervanger voor uw diskettes
Memo Recorder – Neem eenvoudig overal gesprekken op
Radio – Gebruik de digitale tuner en luister naar uw favoriete radiostation

Dit mooi ontworpen stukje techniek biedt u dus heel veel voor een super scherpe prijs. U sluit eenvoudig het apparaatje aan op uw USB poort en vervolgens kunt u er MP3 bestand op zetten om zo met de meegeleverd hoofdtelefoon muziek te luisteren. Of u zet er uw werk bestanden op om deze bijvoorbeeld mee naar huis te nemen. U kunt razendsnel bestanden kopiëren (zoals muziek, foto’s, video’s, MS Office documenten, etc) vanaf uw harde schijf of netwerk naar dit kleine apparaatje. Het blauw verlichte LCD scherm informeert u over de status van uw 4 in 1 stick. Zo kunt u allerlei modus selecteren, Random, Normaal, Repeat, Preview, enz. Eveneens bevat de stick divers muziek modes: Jaz, Klassiek, Rock, Pop, Normaal en beschikt hij over DBBS ofwel Dynamic Bas Booster. U kunt de stick ook als memorecorder gebruiken tot een maximale opnametijd van ruim 8 uur.

U kunt ruim 12 uur muziek luisteren op 1 enkele AAA batterij. De afmetingen van deze stick zijn 9,2 x 3,2 x 2,1 cm en het gewicht is een kleine 33 gram.

Dit produkt bestaat uit:

MP3 & USB stick player 128 MB
Stereo hoofdtelefoon met digitale Radio
USB kabel
1 x AAA alkaline batterij
Handleiding
Draagriem
CD met software

Afbeeldingslocatie: http://www.teledirekt.nl/shop/screens/304039_sc1.jpg

voor: 125 euro.....een koopje?

http://www.teledirekt.nl/...&cart_id=NL_1145932_13701

• Aaargh!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-11 16:02

Aaargh!

Bow for me for I am prutser

(jarig!)
Of je sluit een telefoon abbo af bij O2 , kan je ook zo'n ding krijgen.

Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.

• Solomon
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-08 17:50
Als ik dat display zo even bekijk is het een duex XP/MP kloon. En ik denk MP304, omdat er geen A-B knopje op zit.

V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:21
Grote domper: je kan je geheugen niet uitbreiden, en voor 125 euro zijn er leukere spelertjes.. Verder kan je ook doorsparen voor een Nex IA bijvoorbeeld.

|>

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-11 17:22
Er zijn voor zover ik weet geen spelers in pen formaat die uitbreidbaar geheugen hebben. Dus dat is een beetje een loos argument.

• aryan
  • Nu online
Maar dit is toch goedkoop dacht ik, USB pen 128mb+mp3 speler+radio voor 125 euro

Verwijderd

Een maat van me heeft dit ding bij zijn telefoon gekregen en het is BRAK. Het scherm zuigt ongelofelijk, het ding oogt lomp. Voor 100 euro is er een mambo pendrive die misschien wel geen radio heeft, maar wel kwaliteit is....

• simon
DRAFTER86 schreef op 22 juni 2003 @ 17:28:
Er zijn voor zover ik weet geen spelers in pen formaat die uitbreidbaar geheugen hebben. Dus dat is een beetje een loos argument.
? daar doel ik ook niet op, die dingen in niet penformaat worden steeds kleiner en die zijn er wel met uitbreidbaar geheugen...

|>

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

aryan schreef op 22 June 2003 @ 15:13:
MP3 speler- ca. 40 muzieknummers ofwel ongeveer 120 uur muziek
Dat vind ik erg knap. Ik denk dat ze 120 minuten bedoelen. Verder wel leuk apparaatje.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• simon

|>

• simon
Verwijderd schreef op 22 juni 2003 @ 18:03:
[...]

maar deze mist wel de FMtuner
Klopt, maar deze is een stuk goedkooper, maar ook een stuk beter, echt een stuk :)

|>

Verwijderd

Simon schreef op 22 June 2003 @ 18:04:
[...]

Klopt, maar deze is een stuk goedkooper, maar ook een stuk beter, echt een stuk :)
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/fotos/produkten/307_2.jpg

deze is verder hetzelfde, dus: 128mb,fm,voicerecording

het is de Ibead 100

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2003 18:06 ]

• simon
Ok, maar die is meteen een andere prijs klasse.. Wil je echt wat, dan moet je betalen.. Zo is het nu eenmaal zo..

|>

• aryan
  • Nu online
die I BEAD 100 die is toch 165 euro...? Ik zit een beetje te twijfelen, er zit radio op dat is zeker een pluspunt, maar 25 euro extra voor alleen die radio....want die mambo lijkt me ook wel een goede

• the_Omniscient
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-11 14:20

the_Omniscient

Geen oplossing zonder probleem

De FM-tuner van dit ding is gewoon een extern device dat aan de a/b vastzit. Dit was ook het geval met de Vion S320 en dit is eik verre van goed uitgedacht.

De brakke koptelefoontjes kun je dus weggooien, maar daarmee gooi je gelijk je FM-tuner in de prullenbak. -1 Ideaal.

Verder is het schermpje idd Duex-gehalte en kun je tegenwoordig wel beter krijgen. Feitelijk denk ik dat je met die P505 beter af bent; het alternatief wat Simon laat zien is ook niet erg duur - maar of het in de smaak zal vallen kan ik je niet vertellen - en anders wordt het toch gewoon doorsparen voor de beste mp3-pendrive van het moment: de i-Bead.

Overigens zal Jazzpiper binnen nu en niet al te lange tijd komen met haar OEM-versie van de OraCom ORC-200. Omgerekend kost dit ding in Engeland zo'n 129 Euro en dat past beter in je laantje. Iig heb je hiermee wel een unieke speler te pakken met beter LCD'tje dan hetgeen de TS voorstelt.... helaas zonder tuner.

Afbeeldingslocatie: http://www.advancedmp3players.co.uk/shopping/pages/images/oracom/oracom2.jpg

Mss een leuk alternatiefje...

Wil je meer lezen over die speler, dan heb je hier (ff Oracom selecteren) al een klein verkoperspraatje.

Schrijveralijeren | Hier stond een wijze sig

• aryan
  • Nu online
Ohw oke dus de radio zit er niet intern erin, ik keek net ff bij de I BEAD topic, dat is een leuk ding, vooral met die logo's enzo en er zit radio op, misschien toch maar 40 euro erbij zetten of ergens op ebay/marktplaats kijken

Verwijderd

Mijn mambo p505, 100 euro, kwaliteit troep (kon je van de hd speler niet zeggen ;) )

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bruuuuut/mooi.JPG

(edit nee geen radio, maar boeiend, het is een MP3 speler :) , als ik een radio wil koop ik wel een nog kleiner radio tje....)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2003 20:05 ]

Verwijderd

Zag deze op marktplaats staan: http://static.marktplaats...ware/harddisken/33272.jpg Is 64 MB, maar heeft ook een laserpointer :) (Overigens ook geen FM-tuner)
Pagina: 1