Ik las op meuktracker/soft dat dit een mooie addon voor IE was, dus ik geinstalleerd (W2k3 EE) na een uurtje ermee gewerkt te hebben besloten weer uninstall te draaien omdat ik het toch niet vond werken zoals klassieke IE.
enfin... ga weer aan het surfen met IE, wil een nieuw venster openen "rechtermuis link -> open nieuw window" en het duurt 5 hele seconden voordat de nieuwe window eens begint te laden... voor MyIE was dat dus gewoon klik en hij was er, met MyIE deed hij het ook gewoon snel...
dus ik mn register ingedoken met een chaggerijnige kop en tot de conclusie gekomen dat zo ongeveer alle registry entries er nog in staan
mooi even verwijdert dus, maar het duurt nogsteeds 5 sec voor er een nieuw venster geopend wordt...
heeft nog iemand hier ervaring/last van?
desnoods ongeacht MyIE als oorzaak
oplossingen zijn dus ook heel erg welkom....
enfin... ga weer aan het surfen met IE, wil een nieuw venster openen "rechtermuis link -> open nieuw window" en het duurt 5 hele seconden voordat de nieuwe window eens begint te laden... voor MyIE was dat dus gewoon klik en hij was er, met MyIE deed hij het ook gewoon snel...
dus ik mn register ingedoken met een chaggerijnige kop en tot de conclusie gekomen dat zo ongeveer alle registry entries er nog in staan
heeft nog iemand hier ervaring/last van?
desnoods ongeacht MyIE als oorzaak
oplossingen zijn dus ook heel erg welkom....
edit:
kan een modje even mn titel veranderen met probleem aanduiding erin? (en dit weg halen daarna?
tx
kan een modje even mn titel veranderen met probleem aanduiding erin? (en dit weg halen daarna?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2003 14:58 ]