[vakantie] botoo vakantiemoderator TMF

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Per 1 Juli begin ik aan een nieuwe baan in Duitsland. Momenteel is het zo dat ik nog geen woning tot mijn beschikking heb en derhalve de eerste maand in een hotel zit in Duitsland. Tijdens die periode zal ik vrij weinig achter de PC zitten aangezien we op dat moment een introductie in het bedrijf gaan krijgen en die introductie zal waarschijnlijk de complete maand beslaan.

Ik heb voor die periode wel een laptop kunnen regelen, en ik heb de beschikking over een telefoonverbinding, maar ik zal waarschijnlijk alleen 's avonds aanwezig zijn en dan ook nog een aantal andere zaken moeten doen.

Daarom leek het me dus verstandig om tijdens die periode iemand in TMF te hebben die ook overdag nog eens kan bijspringen indien er gekke dingen zouden gebeuren. ;)

Daarom heeft botoo vanaf nu vakantiemod TMF achter zijn naam staan. Vanaf nu kun je dus ook van hem een slotjesregen verwachten in TMF. :+

botoo, succes ermee. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Zo, mijn verhuizing is achter de rug, en ondanks dat ik nog geen internetverbinding heb in mijn huisje, ben ik overdag weer gewoon aanwezig. Vandaar dan ook dat botoo vanaf nu geen vakantiemod meer is. Overigens is hij ook meteen vandaag op vakantie gegaan naar Lloret da Mar om bij te komen van zijn zware modtaken. :+

botoo, bedankt! :* :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter