Zoals jullie aan m'n gebruikersnaam al kunnen zien, ben ik in het bezit van een Roland EM 25 keyboard. Meestal speelde ik via koptelefoon, maar nu ik vaker gewoon door de speakers van m'n keyboard speel, kwam ik erachter dat de behuizing van het keyboard behoorlijk trilt.
Hierdoor beginnen de speakers weer terug te trillen, en word het geluid afgrijselijk. Beetje lullig uitgelegd oké, maar ik denk dat jullie wel snappen wat ik bedoel.
M'n keyboard staat op een tafel, niet op een standaard.
Nou moet ik een goedkope oplossing hebben, om ervoor te zorgen dat het keyboard minder resoneert, ik had zelf het idee van een rubber matje ofzo
Iemand enige tips?
EDIT: Sorry verkeerde forum, denk ik, zal 'm wel even in audio video en HIFI plaatsen.
Hierdoor beginnen de speakers weer terug te trillen, en word het geluid afgrijselijk. Beetje lullig uitgelegd oké, maar ik denk dat jullie wel snappen wat ik bedoel.
M'n keyboard staat op een tafel, niet op een standaard.
Nou moet ik een goedkope oplossing hebben, om ervoor te zorgen dat het keyboard minder resoneert, ik had zelf het idee van een rubber matje ofzo
Iemand enige tips?
EDIT: Sorry verkeerde forum, denk ik, zal 'm wel even in audio video en HIFI plaatsen.
[ Voor 8% gewijzigd door Roland_EM25 op 22-06-2003 14:38 ]
Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4