Als ik een dvd (voor backup) maak en eerst shrink (naar bv 42 Gb) met dvd shrink en dan wil branden met copy2dvd (2.2.2) dan komt deze met een foutmelding dat de dvd niet groot genoeg is en dat de verwachte grootte ongeveer 84 Gb is. Met Nero oid gaat het wel. Ik selecteer de juiste iso file. Ik heb eeb NEC1300 brander. Iemand een idee?
bedoel je niet shrinken naar 4.2 gigabyte? en naar 8.4? 42gigabyte gaat er nooit op een dvd-tje passen.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
En wat is het probleem nu? je werkt toch met nero?
Alhoewel het een erg wazig probleem is natuurlijk, misschien kan je er iets over vinden bij de site van de makers? of stuur je het in als Bug...
Alhoewel het een erg wazig probleem is natuurlijk, misschien kan je er iets over vinden bij de site van de makers? of stuur je het in als Bug...
Ik heb met dvd de film ingekort tot ongeveer 43 Gb en wil hem dan branden met copy2dvd. Met Nero geeft soms problemen met stand alone spelers. Als ik die dan wil branden dan geeft ie aan dat de files te groot zijn (verwachte benodigde ruimte 85Gb!?) terwijl ik 100% zeker weet dat het maar 43 Gb is.