Op een pc stond win98 en NT. Nu is NT gedeinstalleerd en via de boot.ini werd win98 opgestart. Nu is de boot.ini weg
. Mijn vraag is, weet iemand welke tekst in een "nieuwe"boot.ini ingevoerd moet worden zodat de verwijzing naar win98 weer klopt.
volgens mij het volgende :
Overigens heb je voor Win9x eigenlijk geen Boot.ini nodig... Je kan van een Windows 98 bootdisk opstarten, en vervolgens fdisk /mbr doen, en dan staat de originele windows 98 bootsector er weer op.
code:
1
2
3
4
5
| [boot loader] timeout=30 default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1) [operating systems] multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)="Microsoft Windows 98" /fastdetect |
Overigens heb je voor Win9x eigenlijk geen Boot.ini nodig... Je kan van een Windows 98 bootdisk opstarten, en vervolgens fdisk /mbr doen, en dan staat de originele windows 98 bootsector er weer op.
Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25
Iets aangepastE-Vix schreef op 22 June 2003 @ 12:00:
volgens mij het volgende :
code:
1 2 3 4 5 [boot loader] timeout=1 default=<b>c:\</b> [operating systems] <b>C:\</b>="Microsoft Windows 98"
Bron: klik
Yup.Overigens heb je voor Win9x eigenlijk geen Boot.ini nodig... Je kan van een Windows 98 bootdisk opstarten, en vervolgens fdisk /mbr doen, en dan staat de originele windows 98 bootsector er weer op.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)