Muhahahah we hebben de Belgian Moohh Farm weer ingehaald met Project Dolphin 
Of is dat alweer oud nieuws?
Of is dat alweer oud nieuws?
[ Voor 68% gewijzigd door Viper® op 22-06-2003 11:39 . Reden: Weg indeling :P ]
Verwijderd
Dit heeft niks met DC te maken hoorVerwijderd schreef op 22 June 2003 @ 12:07:
Cassy, zullen we de heren die daar beter in zijn laten bepalen wie waar een slot op keilt? Het is een Distributed Computing topic, en dus hier op zijn plaats. Indien jij het nutteloos vindt of iets dergelijks open je daar maar een topic over, maar dan ben je in dit topic niet op je plaats.
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Ja anders ga je ff ergens anders lopen ranten. Als je het niets vind: put a sock in it and move on, maw: laat dit topic links liggen als je Project Dolphin niet boeiend vind, maar ga hier niet lopen zeiken.Verwijderd schreef op 22 juni 2003 @ 11:51:
En dat alles voor het aantal ingedrukte toetsen.
(=> een slot erop voor mijn part)
Cheaters zijn idd. het grootste probleem met de oude client, maar met de 1.0 Client (waarvan ik al een beta heb mogen aanschouwenBrEeZeR schreef op 22 juni 2003 @ 12:09:
Bestaat Project Dolphin nog joh? Ik ben er een aantal maanden geleden mee gestopt. Vond het niks meer aan met al die lame cheaters enzo.
[ Voor 13% gewijzigd door Roelant op 22-06-2003 21:06 ]
Dan is het wellicht weer de moeite waard om mee te doen aan dit project. Deze client is nog niet uit begrijp ik?Negotiator schreef op 22 June 2003 @ 21:04:
[...]
Cheaters zijn idd. het grootste probleem met de oude client, maar met de 1.0 Client (waarvan ik al een beta heb mogen aanschouwen) wordt dat al een stuk lastiger. Bovendien wordt het ook makkelijker de cheaters te traceren en buiten te sluiten.
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Verwijderd
Project Orca is gelijk met Dolphin Project opgestart, maar dan door mensen van een ander DC team. Ars als ik me niet vergis (nee, ik heb geen zin om naar Google te lopen).Tarin schreef op 23 June 2003 @ 10:29:
Hoe zit dat dan eigenlijk? Ik doe ook mee met deze PD (op school een client die gewoon ieder uur pulsed en thuis eentje die spaart), maar ik had iets gelezen over een ander project (Project Orca), wat weer de officiele opvolger zou zijn, ofzo.
Ik ben er een beetje de weg kwijt..
[ Voor 9% gewijzigd door Roelant op 23-06-2003 12:34 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq