Ik heb een maxtor 30 gb 7200rpm hdd waar eerst een Linux Partitie op stond. Die heb ik verwijderd en een standaart FAT32 partitie op gezet. Echter nu tikt de hdd echt de hele tijd en het formateren van de linux partitie duurt eeuwen.
Ik heb de HDD getest met PowerMax van maxtor zowel de advance test als de burn-in test en die kwamen beide tot de conclusie dat er niets aan de hand was met de HDD en gaven het groene licht
Windows 2000 Professional NL herkend de HDD wel maar geeft er geen bestandsgroote aan. Ik heb toen geprobeert om binnen windows 2000 te formatten dit is gelukt.
Echter sinds dien maakt de HDD lawaai. Hij tikt zeg maar om de 10 seconden en hij word erg warm (ongeveer 50 graden).
Gebruikt:
PowerMax
MaxBlast 3
GoT Search
FAQ Maxtor.com
Google.com
Slave / Master instellingen
Ik heb de HDD getest met PowerMax van maxtor zowel de advance test als de burn-in test en die kwamen beide tot de conclusie dat er niets aan de hand was met de HDD en gaven het groene licht
Windows 2000 Professional NL herkend de HDD wel maar geeft er geen bestandsgroote aan. Ik heb toen geprobeert om binnen windows 2000 te formatten dit is gelukt.
Echter sinds dien maakt de HDD lawaai. Hij tikt zeg maar om de 10 seconden en hij word erg warm (ongeveer 50 graden).
Gebruikt:
PowerMax
MaxBlast 3
GoT Search
FAQ Maxtor.com
Google.com
Slave / Master instellingen
[ Voor 8% gewijzigd door Maximus op 22-06-2003 10:56 ]
PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.