Toon posts:

kopspijkers + niet kunnen kijken van fragmenten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nu ben ik uiteraard een grote fan van kopspijkers (voornamelijk het cabaret), maar wil ik ook nog wel eens een aflevering missen. Er is een mooie site: http://info.omroep.nl/vara?nav=bnzvCsHzGHCuHvH , maar ik kan die fragmenten dus niet bekijken met mijn windows media player... Ik download een bestand van 65kb en die kan die dan niet afspelen...

Verwijderd

Je moet niet downloaden maar openen. Het is waarschijnlijk streaming media.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 22 June 2003 @ 10:47:
Nu ben ik uiteraard een grote fan van kopspijkers (voornamelijk het cabaret), maar wil ik ook nog wel eens een aflevering missen. Er is een mooie site: http://info.omroep.nl/vara?nav=bnzvCsHzGHCuHvH , maar ik kan die fragmenten dus niet bekijken met mijn windows media player... Ik download een bestand van 65kb en die kan die dan niet afspelen...
Welke browser gebruik je?

Verwijderd

Topicstarter
internet explorer 6.0

Verwijderd

het is idd streaming je donwload alleen een soort snelkoppeling. Je moet rechts klikke dan opent hij hem volgens mij metneen in media player. Welke media player heb je? kheb 9 en die werkt goed met dat soort dingen. Mp3 doe ik altijd gewono met winamp.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2003 10:55 ]

• Br@m
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wel effe in de gate houden dat je Real Audio of Windows media kunt bekijken. Neem je Windows Media zou het moeten lukken, neem je Real Audio dan moet je wel eerst Real Audio player installeren! En die is er ook in een gratis uitvoering

Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi

Verwijderd

Topicstarter
Media Player versie 9.0 ik heb echt veel geprobeerd al en het blijft bij het bestandje bb.20030607 van 65 bytes...

Verwijderd

gebruik je soms een download manager? die moet je wel uitzetten...

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik had flinke problemen met de high quality versie van deze stream (bandbreedte wel groot genoeg). Vooruit spoelen en hij deed niets meer.

De low quality deed het zowel in windows media player (maar ja, wie gebruikt dat nu :D) en winamp goed. Je moet de link in je browser kopieren en in winamp "ctrl-l" drukken. Daarna de link erin plakken (ctrl-v) en enter drukken.

Verwijderd

Topicstarter
tjoptjop.... Het was het probleem van de downloadmanager.... Ik ga ff lekker kopspijkeren
Pagina: 1