Toon posts:

verschil

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
heej :)

Ik heb nog een Hercules GF2 GTS Pro 64MB op Intel P3 1000Mhz @ 1288
512MB Sdram.

Gaat ik er op grafisch voor de games er dan op voorruit als ik een MSI TI4800SE 128MB DDR vga indow? <-- kan ik voor zeer weinig aankomen namelijk +/- 75 Euro

Thanx for the info alvast _/-\o_
Live

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2003 10:41 ]

Verwijderd

Zeker, alleen dat AGP niet goed zal werken. De kaart ondersteunt waarschijnlijk AGP8x, en je mobo waarschijnlijk maar 1of2x. Dus zal veeeeel van je 3d kracht van je kaart verloren gaan.

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-08 01:30

Pogostokje

* twiet *

Als je dat niet al meteen ziet, check eens wat benchmark sites dan zou ik zeggen. :)

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Verwijderd

Ten eerste: Verander de titel van je topic. Het ziet er niet uit, maar daar was je zelf waarschijnlijk ook al wel op gekomen....TOCH!?!?
Ten tweede: Uiteraard ga je er ontzettend op vooruit. Je kunt 9 van de 10 keer beter een superieure video-kaart inbouwen dan een processor die een paar honderd mhz'en sneller is.

Einde topic!!

Verwijderd

Topicstarter
idd koenpje, this maar 2x agp, das al bale hehe,
in iedergeval thanx all

mod close thread maar

Verwijderd

AGP 2x maakt echt niet veel uit hoor. En het gaat waarschijnlijk goed werken. AGP 2 X = 533 MB per seconde. En dit is meestal nog genoeg voor de nieuwste spellen.

Verwijderd

AGP 4x en 8x is totaal geen verbetering. het geeft af en toe zelfs een zeer kleine VERMINDERING in performance. Je kaart met 128mb regelt alles op de kaart zelf, en je gebruikt de AGP-bus bijna niet.
Tussen 2x en 4x zit misschien 5% verschil (hooguit 10% in sommige apps), dus gewoon die kaart inbouwen en klaar. Werkt een stuk sneller dan!!

Lees eerst wat FAQs voordat je hier gaat lopen blaten. Zonde van de tijd....

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08 20:13
Of je er grafisch veel op vooruit gaat is niet echt te zeggen. Volgens mij zit er in beeldkwaliteit niet veel verschil tussen een Geforce 2 en een Geforce 4, al heeft de laatste wel wat nieuwere technieken en filters enzo.
Of het een goede koop is ook al is je PC niet de allersnelste? Zeker weten! Deze videokaart is erg snel en ookal kan je geen AGP 8x aan, hij past er wel op en je zal het zeker merken qua snelheid. En voor €75 kan je 'm natuurlijk al helemaal niet laten liggen :)

The devil is in the details.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Met een snellere kaart ga je er altijd op vooruit, zeker van een GF2 naar een GF4 (deze GPU neemt nog meer v.d. cpu over). Maar dit is ook een inkopper, en gecombineerd met de afzichtelijke topictitle voor mij reden genoeg hier een eind aan te maken. Kijk eens wat reviews zou ik zeggen :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.