image tiler gezocht

Pagina: 1
Acties:

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Topicstarter
ik heb een tijdje geleden een image tiler (dus een programma die van een gewoon plaatje een plaatje maakt die aan elkaar aan sluit als je het naast elkaar laat herhalen) gedownload, en die wou ik weer installeren maar ik kan um niet meer vinden
En ik heb ook op google gezocht naar image tiler enzo maar ik kan eigenlijk alleen maar "the image tiler" vinden en dan versie 2.2 en 3.0 (tiler22.zip,tiler30.zip) maar als ik naar "toolbox" of als ik dubbel klik op een plaatje dan krijg ik deze foutmelding in image tiler 2.2 en 3.0:
"Runtime error '7' : Out of memory
en dan sluit het programma.
Op Got kan ik ook nix vinden.

Dus als iemand een link oid weet voor een andere image tiler of een oplossing van de error, of hoe je tile-bare images maakt in het liefst psp, let me know.

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:57
RAZORDUDE schreef op 22 juni 2003 @ 00:55:
ik heb een tijdje geleden een image tiler (dus een programma die van een gewoon plaatje een plaatje maakt die aan elkaar aan sluit als je het naast elkaar laat herhalen) gedownload
Wat bedoel je hier mee ?

-

• Blorgg
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
In de c't van juni 2003 staat een artikel over Texture Maker 2.5.
Ze zijn lovend over dat programma en het doet psies waar jij naar op zoek bent.

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Topicstarter
Juicy schreef op 22 juni 2003 @ 01:03:
[...]

Wat bedoel je hier mee ?
nou, als je bijvoorbeeld een textuur gegenereerd hebt in paintshop pro met een paar filters, en als je die textuur dan als achtergrond wilt hebben (die moet dan wel kleiner zijn dan de resolutie van je scherm) en je kiest dan de optie "tiled" of "naast elkaar" dan vloeit de ene textuur niet precies over in de andere en ik zoek een programma die dat dus wel "overvloeiend" maakt :).

[ Voor 5% gewijzigd door RAZORDUDE op 22-06-2003 01:16 ]

• RAZORDUDE

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Topicstarter
Blorgg schreef op 22 June 2003 @ 01:04:
In de c't van juni 2003 staat een artikel over Texture Maker 2.5.
Ze zijn lovend over dat programma en het doet psies waar jij naar op zoek bent.
Thanx, weet jij hoe je een image moet tilen met dat programma, ik kan het niet echt vinden.

• Blorgg
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nope, heb ut programma zelf nog nooit gebruikt. Maar misschien dat je op hun fora wat nuttigs kan vinden?
http://www.texturemaker.com/cgi-bin/yabb/YaBB.pl
Pagina: 1