Het volgende controle systeem wil maar niet werken.
Vanuit een andere pagina moet door een gebruiken een viertal velden worden ingevuld. Ik wil een simpele check inbouwen wat er voor zorgt dat dat ook het geval is. Onderstaande code heb ik reeds maar die wil niet werken. Wat doe ik hier fout?
Krijg nu een parse error op regel 16.
Ik heb voor het gemak nu maar 1 veld meegenomen in de check, namelijk die van invoerNaam.
Vanuit een andere pagina moet door een gebruiken een viertal velden worden ingevuld. Ik wil een simpele check inbouwen wat er voor zorgt dat dat ook het geval is. Onderstaande code heb ik reeds maar die wil niet werken. Wat doe ik hier fout?
Krijg nu een parse error op regel 16.
Ik heb voor het gemak nu maar 1 veld meegenomen in de check, namelijk die van invoerNaam.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| <? if ($Submit == "Submit"); { if (empty($_POST["invoerNaam"])){ $query = "INSERT INTO grappen_tabel " ." (grapNaam,grapInhoud,invoerNaam,invoerEmail) VALUES " ."('$grapNaam', '$grapInhoud', '$invoerNaam', '$invoerEmail')" ; mysql_query($query); } else { echo ("Vul alle gegevens in !!"); } } else { echo ("<a href="overzicht.php">Terug naar het overzicht</a>"); } ?> |
[ Voor 17% gewijzigd door Majestic op 22-06-2003 00:18 ]
Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.