[0800-nrs] Plaagbellers...

Pagina: 1
Acties:

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:05

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
Ik belde een tijdje terug naar een bedrijf en ik hoorde dat ik dit nummer niet meer kon bellen omdat ik geblokkeerd was voor mijn nummer (plaagbeller).

Hoe halen die mensen die blokkering ervanaf? Via een web-interface en hoe blokkeren ze iemand. Voor zover ik weet was het bedrijf geen call-center maar gewoon een winkel.

Ben eigenlijk wel benieuwd.....

Enne is dit ook mogelijk voor normale telefoonnummers?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Gerwin
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-06-2025

Gerwin

Ik ben er klaar voor!

Je kunt bij de KPN een blokkade laten zetten van je telefoon op 0800, 09** nummers. Particulier lijkt me niet...

Station van Gerwin Prins op Apple Music

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:05

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Topicstarter
wel raar eigenlijk, dat ze bedrijven wel die mogenlijkheid geven :S

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Verwijderd

AW_Bos schreef op 21 June 2003 @ 23:30:
Ik belde een tijdje terug naar een bedrijf en ik hoorde dat ik dit nummer niet meer kon bellen omdat ik geblokkeerd was voor mijn nummer (plaagbeller).

Hoe halen die mensen die blokkering ervanaf? Via een web-interface en hoe blokkeren ze iemand. Voor zover ik weet was het bedrijf geen call-center maar gewoon een winkel.
Heb jij geplaagd? Dan is het je eigen schuld hoor :+

Maar het komt voor dat bedrijven hun 0800nummer afsluiten voor mobiele bellers (0800-cocacola bijvoorbeeld) omdat veel plaagbellers mobiel bellen. Verder kost het het bedrijf handen vol met geld omdat zij de telefoongesprekken voor jou betalen.

Verwijderd

haha, die 2 topics zijn allebei van jou! had ik echt nog niet gezien :)
ik wou gewoon ff een voorbeeldje geven

Verwijderd

erg triest AW, erg triest

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

AW_Bos schreef op 21 June 2003 @ 23:30:

Dat is gewoon een systeem, jij bent waarschijnlijk een van de mensen die heeft zitten klieren op 0800 nummers en dan wordt je geblokkeerd, als het goed is staat op dat bandje ook hoe je ervanaf kan komen. En het kan idd ook met normale nummers.

Het is je gegund en het is maar goed dat er zulke systemen zijn :{.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1