1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Misschien dat je daar wat aan hebt?
edit :
Ik dacht ook aan ICQ maar 1500 files.. neh..
Volgens de search zijn het gewoon tempfiles..
edit 2 :
En outlook express en nog wat progsels.. mm.. maar denk ik jou geval toch temp files.
[ Voor 35% gewijzigd door Dennahz op 21-06-2003 23:28 ]
Als je had gekeken had je ook gezien dat ik daar niets aan heb he?BrEeZeR schreef op 21 juni 2003 @ 23:27:
http://search.gathering.t...5D=&data%5Bsearch%5D=Zoek
edit :
En inderdaad ICQ gebruikt ook idxjes. Voor de contactlist geloof ik.
1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.
Ja, ik weet zeker dat het temp files zijn. Maar ik wil graag weten hoe ze daar zomaar terecht komen. Is erg vervelend namelijk. En hoe krijg ik ze snel weer weg? rm *.idx werkt niet in windows...BrEeZeR schreef op 21 juni 2003 @ 23:27:
http://search.gathering.t...5D=&data%5Bsearch%5D=Zoek
edit :
edit 2 :
En outlook express en nog wat progsels.. mm.. maar denk ik jou geval toch temp files.
Mischien in de autoexec.bat het volgende commando gooien?Galois schreef op 21 juni 2003 @ 23:30:
[...]
Ja, ik weet zeker dat het temp files zijn. Maar ik wil graag weten hoe ze daar zomaar terecht komen. Is erg vervelend namelijk. En hoe krijg ik ze snel weer weg? rm *.idx werkt niet in windows...
del c:\<dir>\*.idx
C:\>_
Try del *.idx in de cmd prompt?
Met de oorzaak kan ik je helaas niet verder werken helpen , misschien een programma waar je onlangs in gewerkt hebt? Kijk eens naar de datum en tijd wanneer de bestanden gemaakt zijn.. als het een aantal minuten geleden is en je bedenkt even met welk programma je toen werkte misschien dat je wat dichter bij de oorzaak zit.
(gaat weer lekker met typen merk ik
[ Voor 16% gewijzigd door Dennahz op 21-06-2003 23:34 ]
Daar had ik ook al aan gedacht. Het enige wat ik mij kan herinneren op het moment dat deze files aangemaakt zijn is dat ik problemen had met Nero. Mijn brander herkende een cd die ik wilde kopieren niet. Daar even mee geklooid en de meest gebruikte oplossing toegepast: OPNIEUW OPSTARTENBrEeZeR schreef op 21 juni 2003 @ 23:32:
Soz had beetje te snel getikt zonder na te denken..
Try del *.idx in de cmd prompt?
Met de oorzaak kan ik je helaas niet verder werken helpen (aargh opletten breezer |( ) , misschien een programma waar je onlangs in gewerkt hebt? Kijk eens naar de datum en tijd wanneer de bestanden gemaakt zijn.. als het een aantal minuten geleden is en je bedenkt even met welk programma je toen werkte misschien dat je wat dichter bij de oorzaak zit.
De files zijn logisch genaamd: vier tekens en je herkent er iets hexadecimaals in. ca00.idx, ca01, ..., cad1, cad2, ...
These files may be generated by Nero Burning CD-rom program. If you create a user database in a user-specified directory, then all those files ca00.idx-ctuc.idx and cdbidxl.dat are created in that directory.
Hope this helps.
FUCK MAN! Bedankt! Daar moet het aan liggen dus...BrEeZeR schreef op 21 juni 2003 @ 23:37:
Daar heb je de oorzaak van je probleem, ik zocht even op ca00.idx via google en vond dit : http://www.computing.net/security/wwwboard/forum/3691.html .. hier staat dat het door Nero komt.
[...]
Blijkbaar ja
Geen dank..