Ik heb een programma gemaakt om de frequenties van Casema automatisch in Dscaler te zetten.
Je kunt het hier downloaden.
Hoe het werkt:
Je zoekt op de site van casema de pagina op voor de tv frequenties van jouw plaats.
Die text kopieer je in het bovenste textboxje in het programma, like so:

En dan klik je op goan!
De text die dan in de onderste textbox verschijnt kopieer je in program.txt die in de Dscaler dir staat.
Dan start je Dscaler op en voila, alle kanalen staan goed ingestelt
let op: het programma heeft geen enkele foutafhandeling, dus als er verkeerde text in de bovenste textbox staat dan crasht ie.
Als je een foutmelding krijgt bij het opstarten heb je waarschijnlijk de visual basic runtime dinges niet geinstalleerd, die kun je hier downloaden:
http://download.microsoft...98Me/EN-US/vbrun60sp5.exe
Ik heb dit programma even snel gemaakt omdat ik geen zin had om de frequenties handmatig in te voeren, ik dacht ik deel het met jullie
Disclaimer: Ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele schade
Je kunt het hier downloaden.
Hoe het werkt:
Je zoekt op de site van casema de pagina op voor de tv frequenties van jouw plaats.
Die text kopieer je in het bovenste textboxje in het programma, like so:

En dan klik je op goan!
De text die dan in de onderste textbox verschijnt kopieer je in program.txt die in de Dscaler dir staat.
Dan start je Dscaler op en voila, alle kanalen staan goed ingestelt
let op: het programma heeft geen enkele foutafhandeling, dus als er verkeerde text in de bovenste textbox staat dan crasht ie.
Als je een foutmelding krijgt bij het opstarten heb je waarschijnlijk de visual basic runtime dinges niet geinstalleerd, die kun je hier downloaden:
http://download.microsoft...98Me/EN-US/vbrun60sp5.exe
Ik heb dit programma even snel gemaakt omdat ik geen zin had om de frequenties handmatig in te voeren, ik dacht ik deel het met jullie
Disclaimer: Ik ben niet verantwoordelijk voor eventuele schade
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.