Ik heb hier een laptopje staan waar ik het i-net niet mee opkom
Zodra ik wil surfen blijf ik met een DNS error steken! (Hiervoor liep hij op win98 en had ie last van een Winsock error en kon ook niet meer op i-net heb ik begrepen. Ik weet niet of dat enig verband heeft?)
Als ik kijk bij de status van de LAN verbinding staat er gewoon verbonden, hij verzend zelfs pakketjes en er staat bij ontvangen ook zelfs een 1. Ik heb verders waardes staan bij; fysiek adres, IP-adres en Subnetmasker.
Standaardgateway, DNS-server en WINS-server blijven leeg, zowel bij config.scherm>Netwerkverbindingen als bij de Opdrachtpromt>ipconfig /all !?
Tja en verders heb ik alle instellingen vergeleken met mijn huiscomp. (moet goed zijn
)clienten en internet-protocol etc.etc. heb ik er al 10X op en af gehad maar resultaat blijft uit. Ik heb ook het stukje uit de FAQ van KillerAce_NL geprobeerd (Sleutels Winsock2 weggooien, wat eigenlijk voor win98 is) Maar dat werkt ook allemaal niet.
Dus mensen wat zie ik over het hoofd, ik snap hier echt geen hol van
Als ik kijk bij de status van de LAN verbinding staat er gewoon verbonden, hij verzend zelfs pakketjes en er staat bij ontvangen ook zelfs een 1. Ik heb verders waardes staan bij; fysiek adres, IP-adres en Subnetmasker.
Standaardgateway, DNS-server en WINS-server blijven leeg, zowel bij config.scherm>Netwerkverbindingen als bij de Opdrachtpromt>ipconfig /all !?
Tja en verders heb ik alle instellingen vergeleken met mijn huiscomp. (moet goed zijn
Dus mensen wat zie ik over het hoofd, ik snap hier echt geen hol van