Toon posts:

[PDA] Internet over infrarood

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand een progje dat mijn PDA via infrarood via mijn Pc aan het lan kan hangen. Of mischien een programma dat gewoon internet deeld via mijn PC.

PDA: Pocket PC 2003
PC: Windows 2000 SP3

Er staan een aantal topics in de search overigens, maar zonder antwoord. De PDA heeft geen bluetooth en langzaam is beter als niets.

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-11 09:51

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Je hebt een IR patch voor Windows 2000/XP nodig, vervolgens kun je via een virtuele nullmodem en een proxy server je internet delen.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Topicstarter
Johnny schreef op 21 June 2003 @ 21:08:
Je hebt een IR patch voor Windows 2000/XP nodig, vervolgens kun je via een virtuele nullmodem en een proxy server je internet delen.
Aah waar vind ik die patch / howto?

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-11 09:51

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Verwijderd schreef op 21 juni 2003 @ 21:22:
[...]

Aah waar vind ik die patch / howto?
Ga naar Google, dan kom je uit bij Microsoft, je hebt dan een virtuele compoort er bij. Daarna nog wat documentatie voor de liefhebbers. En dan staat hier hoe je het verder moet doen met een Palm. Met een beetje creativiteit kun je dat ook op je PPC.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-11 20:56

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

kan je dan niet beter via een usb sync kabel internetten op je pda ? richten naar zo'n ir port lijkt me niet echt makkelijk werken op de bank oid.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.