[php] Smarty: unassigned sections bewaren

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiliconError
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-06 13:21

SiliconError

:(){ :|:& };:

Topicstarter
Ik ben bezig met een website waarbij bepaalde delen van de template niet iedere keer opnieuw geparsed / gecompiled hoeven te worden.

Met phplib (gebruikte ik eerst, maar was te traag), kon je een parameter "keep" meegeven, waardoor de template variabelen tussen de welbekende {haakjes} bleven staan (in plaats van dat ze verwijderd werden).

Dit was superhandig, omdat ik de output van de template op kon vangen, en naar een tijdelijk bestand kon schrijven. Hierdoor kon ik eens in de 24 uur de originele template pakken, de niet zo belangrijke delen parsen, en vervolgens de output hiervan gebruiken als template voor het realtime genereren van de site.

Maar: nu heb ik smarty, en die compiled in 1x de hele tempate. Hierbij worden alle {sections} in z'n geheel weggedumpt, en ook alle andere {$variabelen} worden gewist. Dat wil ik dus niet.

Is er een manier om deze te behouden, en alleen de delen waarbij ik een assign heb gedaan te parsen? Ik heb de smarty docs al doorgelezen, het forum doorzocht, maar ik kan daar niks vinden. Misschien lopen hier nog smarty experts rond :) ?