Toon posts:

Aldi - digitale camera: de moeite waard?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
op de belgische website van aldi bij buitenkansjes staat een digitale camera van medion. Ik ken wel wat van digitale camera's maar niet veel. Het merk is medion, dus dat is niet echt bekend. Maar voor 279 euro:

4 cm kleuren-LCD om de foto's direct te bekijken • Status LCD-display • 4,1 megapixels • Resolutie 2272 x 1704 • 3-voudige optische zoom • 2-voudige digitale zoom • Diafragma's F2.6 ~ F4.5 • Opname van videofrequenties tot maximaal 30 seconden • Direct afdrukken via geschikte printer zonder PC mogelijk • Ingebouwde flits met automatische flits • Automatische belichting • Autofocus: 80 cm tot oneindig • Incl. 128MB Compact Flash • Geheugenkaart • Netadapter • Laadapparaat • Driver- en fotobewerkingssoftware op CD-ROM. Inclusief 6 EUR recyclagebijdrage

4.1 Megapixel, 3x optische zoom, lijkt me toch goed..
of is het anders?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:54

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

had wat rond gezocht, er is een heel topic over de aanbiedingen van aldi..

Aldi Medion 4.1 megapixel bijvoorbeeld

[ Voor 34% gewijzigd door SinergyX op 21-06-2003 19:27 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• wooley
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-01-2025
is hier vorige maand ook verkocht medion 9700 bij aldi voor 279euro......is al topic over,zoek even onder medion :r

AMD 3900x@5Ghz intellkiller

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-02 18:27

n00bs

Het is weer Zomer!

Verwijderd schreef op 21 June 2003 @ 19:22:
op de belgische website van aldi bij buitenkansjes staat een digitale camera van medion. Ik ken wel wat van digitale camera's maar niet veel. Het merk is medion, dus dat is niet echt bekend. Maar voor 279 euro:

4 cm kleuren-LCD om de foto's direct te bekijken • Status LCD-display • 4,1 megapixels • Resolutie 2272 x 1704 • 3-voudige optische zoom • 2-voudige digitale zoom • Diafragma's F2.6 ~ F4.5 • Opname van videofrequenties tot maximaal 30 seconden • Direct afdrukken via geschikte printer zonder PC mogelijk • Ingebouwde flits met automatische flits • Automatische belichting • Autofocus: 80 cm tot oneindig • Incl. 128MB Compact Flash • Geheugenkaart • Netadapter • Laadapparaat • Driver- en fotobewerkingssoftware op CD-ROM. Inclusief 6 EUR recyclagebijdrage

4.1 Megapixel, 3x optische zoom, lijkt me toch goed..
of is het anders?
Merk: Crap
Kwaliteit: Crap

Staar je niet blind op de megapixels, lenskwaliteit, ccdkwaliteit etc etc bepalen het beeld voornamelijk.
minimale autofocus range 80cm :? Makro's kan je waarschijnlijk al vergeten... ;)

Ik zou eht niet doen, gaat toch om een hoop geld, ik zou liever een goed geteste 2MP camera kopen :)

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:48

Tarin

Just plain weird.

M'n oom heeft een 4.1mpixel Medion met 3x optische zoom, dus dat zal deze wel zijn.

Het ziet er leuk uit, maar wat ik meteen merkte toen ik het ding in m'n vingers had was hij er erg lang over doet om 'op te starten', foto's wegschrijven is traaaaag, bovendien kleine buffer, en een foto maken gaat ook langzaam. Owhja, hij heeft niet echt een macro-functie ofzo.

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:05

dbzfan

Nee.

De foto's die ik ervan gezien heb waren bagger.

[ Voor 10% gewijzigd door dbzfan op 21-06-2003 19:55 ]

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Dit is pure geldverspilling. Koop een leuke camera van een goed merk en laat Trust en Medion lekker in de schappen liggen.

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Zie bijvoorbeeld:

Periodieke gadgetaanbiedingen

HET centrale topic

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

zoals eerder gezegd. er bestaan veel mooie topics hierover.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.