Ik heb een Gigabyte K7N400 Pro moederbord, als ik de pc aan druk hoor ik dat hij wat tikt in het begin en dat hij dan even 2 keer opnieuw opstart en dan loopt hij ook goed door wat zou dat kunnen zijn of is dat normaal??
Hm... ik heb dit ook maar dan met een AOpen moederbord. Hij start op.. reset zich en start dan gewoon door. Moederbord = AOpen AK73 Pro A (VIA KT133A)
Dat is niet normaal... misschien is je voeding niet helemaal in orde. Gewoon even teruggaan naar de winkel.
Het kan niet aan de voeding liggen. Hiervoor had ik een AK33 (zuig ding
) en die deed dat niet. De AK73Pro A wel
Dat sluit de voeding nog niet helemaal uit vind ik...Flappie schreef op 21 June 2003 @ 19:19:
Het kan niet aan de voeding liggen. Hiervoor had ik een AK33 (zuig ding) en die deed dat niet. De AK73Pro A wel
ik had hier voor een MSI k7T266 Pro-RU daar had ik het niet bij en ik heb hem vandaag omgebouwd. ik geloof nooit dat het de voeding is want die was voor die tijd gewoon goed en hij is niet gevallen niets...
Dit graag lezen eer je post :)
en daarin:
Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen
Daar staan genoeg tips om uit te proberen. Als je een vraag wilt stellen in GoT dien je compleet te zijn zoals in de eerste link uitgelegd wordt.
/faq/te weinig info - dicht
en daarin:
Technische PMG FAQ: Hangen en Opstartproblemen
Daar staan genoeg tips om uit te proberen. Als je een vraag wilt stellen in GoT dien je compleet te zijn zoals in de eerste link uitgelegd wordt.
/faq/te weinig info - dicht
Oslik blyat! Oslik!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()