Toon posts:

Moederbord+Processor

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ik ben nou aan het zoeken naar een moederbord+processor want wat ik nou heb schiet niet echt op (p3, 500 mhz).. dus nou vond ik bij pricewatch een moederbordje + 3 processors, maar laat nou het toeval bestaan dat ik van hardware echt helemaal geen verstand heb, dus kan jij me ff helpen met keizen? kheb alles ff op een website-je gezet, dus als je ff wil kijken zou ga ik je daar (alvast) vriendelijk voor bedanken :)

hier is de site:
http://www.solcon.nl/luinstra/site/pc/

bvd, enne et kan natuurlijk ook iets heel anders worden, maar et moet wel in deze prijsklasse blijven..

Verwijderd

--- Voor alle "Hoe is dit systeem?" vragen. --- :)

Edit: ik snap het niet helemaal, je kan wel een keus maken voor een mobo, maar niet voor een processor?
Het gaat toch puur over snelheid/prijs verhouding :?
Ik zou de 2600 nemen voor die paar centen extra.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2003 18:54 ]

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:37

Rival24

I'll Be Back

Helaasch, maar zoiets mag niet op GOT, ik raad je aan om even in de FAQ te kijken.

Verwijderd

Topicstarter
hmm zal ff kijken, die had ik 'nog' niet gezien (ok moet teogeven, ook niet erg goed naar gezocht ;) )

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21:38
Ben bang dat ik zeker weet dat je oude geheugen op 100 mhz draait, en voor dit mobo/processor heb je 133 of 166 nodig...

edit: en DDR ipv SDR (wat je nu waarschijnlijk hebt...)

[ Voor 21% gewijzigd door zetje01 op 21-06-2003 19:01 ]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Okay H3iN, terwijl jij de FAQ doorneemt doe ik deze dicht. Tijdens het lezen v.d. FAQ zal je ook duidelijk worden waarom :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.