Ik heb met mijn webcam een filmpje opgenomen van ruim een half uur (34 min). Nou heb ik per ongeluk de videostream niet gecodeerd.. waardoor het filmpje ruim 7 GB is geworden. Als ik 'm nu afspeel, blijft het beeld ergens halverwege hangen (op de 4 GB-grens schat ik zo). Het geluid speelt echter wel door tot het einde.
Aan de grootte van de file te zien lijkt het me dat de beeldinfo wel helemaal is opgeslagen. Hoe krijg ik deze echter weer in een goed werkende AVI?? Als ik met VirtualDub de AVI encode naar DivX dan houd ik een filmpje over van de eerste helft (dus van het gedeelte wat oorspronkelijk al zichtbaar was) en de audio die daarna nog komt zit er ook niet meer bij.. Wie helpt?
Ik gebruik NTFS btw..
Aan de grootte van de file te zien lijkt het me dat de beeldinfo wel helemaal is opgeslagen. Hoe krijg ik deze echter weer in een goed werkende AVI?? Als ik met VirtualDub de AVI encode naar DivX dan houd ik een filmpje over van de eerste helft (dus van het gedeelte wat oorspronkelijk al zichtbaar was) en de audio die daarna nog komt zit er ook niet meer bij.. Wie helpt?
Ik gebruik NTFS btw..
Groetjes, FaceDown.