Toon posts:

[Battlefield 1942] Legale versie vraagt om CD *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag, naar lang moeten vragen aan mijn vader, windows XP + sp1 geinstalleerd. Dit is de versie die ik bij me laptop kreeg dus is orgineel.
Nu wou ik natuurlijk battlefield 1942 gaan installeeren en dat ging allemaal goed, daarna de 1.4 patch erop gezet en natuurlijk desert combat 0.38d

Deze installaties gingen ook goed en ik dacht dat ik alles kon spelen,
dus ik de cd erin en wou opstarten, maar ik kreeg de fout melding dat ik de juiste cd erin moest doen, dus ik dacht dat me broertje me had gekloot en de cd eruit gehaald toen ik ff weg was, maar dat bleek niet dus ik dacht dan maar cd2, misschien is dat het probleem. Maar daar kreeg ik ook de foutmelding bij.

Wat te doen
Het is btw een legale versie van Battlefield 1942 icl een legale key dus daar ligt het volgens mij niet aan.

Verwijderd

reinstall al eens gedaan? en laat dan de compu niet alleen ;)

en kijk ook eens of hij het doet zonder desert combat/nieuwste patch

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2003 18:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Net allemaal gedaan en bij me pc gebleven, en weer het zelfde probleem, toen maar de proef op de som genomen en de no-cd patch gedownload. dat werkt gelukkig wel, en de mp servers deden het goed genoeg

Verwijderd

No problemo !!!!

kijk effe naar C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 1942\Mods\bf1942\Settings
en zoek dan effe videodefault op en dan bewerken met wordpad ,zet dan allowrefresh rates op 0 of 1 ,en dan is jouw probleem op gelost .

Brought to you by [JoK]MaXeRs

Oops |:( probleem heb je al opgelost ,maar dan weet je het voor de volgende keer.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2003 12:37 ]

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:43
Ik heb dit euvel nu ook bij de 1.6 patch, het aanpassen van de refreshrates heeft ook geen effect. Niet iemand die weet hoe ik dit probleem kan verhelpen?

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:37

DaWaN

'r you wicked ??

Ik heb gisteren de 1.6 patch geïnstalleerd, en als ik BF opstart krijg ik het SafeDisc venster te zien, check ie de cd, gaat het SafeDisc venster weg en.... Doet ie niks meer... Versie 1.5 werkte nog goed voor mij... En JA, ik heb een Originele CD!

If you do not change direction, you may end up where you are heading

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:35

mace

Sapere Aude

Het probleem is met kopieerbeveiligingen zoals safedisc is dat het berust op je hardware, als je cdrom dus net ff niet compatible is met safedisc, dan ben je de pineut.
Het kan dus ook zijn dat met patches de versie word geupdate van safedisc
met een nieuwere en dus meestal strengere versie ervan.
De makkelijkste oplossing is om met daemon tools safedisc emulatie te gebruiken.

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-02 08:46
Is het niet zo dat júist deze versie van safedisc kijkt of je emulation software hebt? of was dat weer een andere beveiliging?

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:37

DaWaN

'r you wicked ??

Na de Deamon tools geinstalleerd doet hij het perfect, Bendankt!

If you do not change direction, you may end up where you are heading

• mace
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12:35

mace

Sapere Aude

RedXraD schreef op 02 februari 2004 @ 00:14:
Is het niet zo dat júist deze versie van safedisc kijkt of je emulation software hebt? of was dat weer een andere beveiliging?
Blijkbaar dus niet ;)
Pagina: 1