code:
1
| http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/741007#superglobals |
moet je geloof ik pasten met wat slashes
code:
1
| [TOPIC=741007///#superglobals][NOHTML]P&W FAQ - PHP[/NOHTML][/TOPIC] |
P&W FAQ - PHP
[ Voor 3% gewijzigd door Erkens op 21-06-2003 19:03 ]
Ja als ik 'm in een URL tag zet pakt ie het goed, maar dat is de essentie niet
Het gaat erom dat ie m'n URL verneukt zodat ie naar een compleet andere plek wijst, en dat is hoe dan ook een bug hoe mooie workarounds er ook voor zijn.
yup, vind ik ook, al dacht ik dat deze bug al bekend was en had ik hem derhalve niet gepost, want ik vind hem ook bijzonder irritant.curry684 schreef op 22 June 2003 @ 12:43:
Ja als ik 'm in een URL tag zet pakt ie het goed, maar dat is de essentie nietHet gaat erom dat ie m'n URL verneukt zodat ie naar een compleet andere plek wijst, en dat is hoe dan ook een bug hoe mooie workarounds er ook voor zijn.
Ik kan alleen dat bug-topic niet vinden
Wordt in 1.9 gefixed
Probeerde een discussie te vinden die ik had gestart in SM hierover, maar kan niet meer vinden helaas
.
[rml][ FAQ Link] 'Interne' link naar named anchor[/rml]
Dit is het BUG topic ervoor , valt hieronder
[ Voor 31% gewijzigd door We Are Borg op 22-06-2003 15:22 ]
valt dat er onder dan? die is alleen voor de FAQ's meen ikWe Are Borg schreef op 22 juni 2003 @ 15:21:
Wordt in 1.9 gefixedProbeerde een discussie te vinden die ik had gestart in SM hierover, maar kan niet meer vinden helaas
.
Het ging om de # die dwars lag bij elke FAQ. Heb nog wel een SM topic wat hier over ging, maar kan het nergens meer terug vinden. Misschien gemoved ofzo, maar ik kan er i.g.g. niet meer bij. Had Jaymz nog gemaild en dit zou opgelost worden dacht ik
Verwijderd
Ik zat ook al te zoeken naar dat topic, staat inderdaad in GTC (crewforum) tegenwoordig 
Klik, voor als een gerechtigde hem nog wil bekijken
Klik, voor als een gerechtigde hem nog wil bekijken
ja de melding is nu wel duidelijk hoor... na het 1e bericht al.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()