"Drivers not found" na casemod (HDD defect?)

Pagina: 1
Acties:

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Kan iemand mij ff helpen, ik was met een vriend een radiator op mn pc aant plaatsen en toen we er ff met een hamer lichtjes op sloegen is de pc uitgevallen en nu zegt hij dat dat hij SYSTEM32/DRIVERS/psi.sys niet meer vind en als ik op r duuw (wat hij vraagt om te starten met windows CD) dan krijg ik hetzelfde.
ik heb win 98 met XP upgrade, ik heb ze al alletwee ingestoken maar geen resultaat. Wat is juist kapot ?

Bdankt

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-03 08:47
Dan is er een mogelijk heid dat je je HD hebt beschadigt.
Dat de kop van de hd kapot is gegaan. Heb je nog meer specs?

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• Tofu
Nu ben ik win 98 opnieuw aan het installeren, hij is nu de bestanden die nodig zijn aan het verzamelen, daarna zal ik de upgrade trug erop zetten, als dat allemaal gelukt is. Ff kijke welke HD .. Qaantium FIREBALL CX 13GB IDE

Verwijderd

niet dat je hier veel aan hebt hoor, maar het is niet zo snugger om in je kast te gaan modden als hij aanstaat.....dat is ongeveer het eerste wat je moet doen als je dat wilt gaan doen

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-03 08:47
Het kan zijn dat er alleen een file veloren is gegaan wanneer de hd net wat weg schreef. Wie weet. Hopelijk is het allemaal maar goed gegaan. Doe voor de zekerheid later een opvlakte test met die HD.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• Tofu
Tis nog niet opgelost,

Alles wat ik probeer, ik kom niet uit DOS,
Als ik met het opstartdisketje opstart dan probeer ik te starten via de cd maar dan laad hij alles maar na een tijdje stopt hij dan ook. Als ik het probeer te installeren dan gaat hij nniet verder dan waar hij de bestanden probeert samente scharrelen, maar de lichtjes vd disk en cd gaan uit.
En als ik hem formateer (hij vraagt dat ergens) zegt hij dat het niet kan en ik gwn op ENTER moet duwen. Als ik D:/setup gebruik lukt het ook al niet.

• Tofu
Als ik vraag om in veilige modus op te starten komter gewoon;

A:>

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:30

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

En dit heeft met Processors, Moederboren of Geheugen te maken :?

Of het nu naar OIO, WOS, CME of HK ( >:) ) toe moet is maar de vraag- ik doe OIO :z

(en de titel inzichtelijker gemaakt)

Oslik blyat! Oslik!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Maximus

There is no substitute

dude pak Xp of 2k en boot van CD :?

en die actie is wel een beetje

www.watbenjedan.dom

[ Voor 45% gewijzigd door Maximus op 21-06-2003 19:32 ]

PhD i.o. | You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

• Tofu
Ik ben een oude harde schuif gaan halen ergens en daarmee opgestart en dat gaat tot hij zegt 'beschermingsfout van windows, gelieve de pc opnieuw op te starten' Ik veraonderstel dat dat te maken heeft met de legalyteit en dat ik nu dus weet dat mn HD catchéé is ?

• Tofu
Ahja, op die HD staat win 95, op de 'kapotte (??)' win 98 met Xp upg

• Tofu
Srr er staat op de schijf die nu inzt win 98

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
ik heb ook zon soort ervaring gehad..
Ik kan de schijf nu weer volledig gebruiken, ik heb hem gewoon geformatteerd met format c:, misschien heb ik zelfs ff de partities verwijdert en opnieuw aaangemaakt met fdisk. Hierna doet ie t weer volledig, bij mij dan.
je moet natuurlijk eerst de data die je wilt bewaren op een andere schijf opslaan (dus booten van die andere schijf). Misschien kan je met schijfcontrole die "bad sector" ook wel markeren. of format/fdisk daarna nog nodig zijn zal de praktijk uitwijzen, maar het is de moeite waard, het kan je misschien veel tijd (en moeite) besparen
Pagina: 1