Toon posts:

[WinXP] Map "redirecten" *

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand me vertellen hoe je een map kan redirecten? Dus dat alle bestanden die daarin zitten automatisch naar een andere worden ge kopieerd of dat die ze in de 2e map te zien zijn?

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:52

samo

yo/wassup

snelkoppeling i.p.v. map?

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

Bedoel je een soort van Virtual Directories? Zoals dat alle bestanden in C:\Stuff eigenlijk op D:\Aapje zitten?

In Win2k heet het Junctions. Die zit inbegrepen in de "Win2K Resource Kit" maar daar moet je dus voor betalen. Je kan zelf Junction downloaden vanaf http://www.sysinternals.com/ntw2k/source/misc.shtml#junction werkt perfect :)

Zie ook de Microsoft Knowledge Base
http://support.microsoft.com/?kbid=205524

[ Voor 13% gewijzigd door Darkvater op 21-06-2003 14:47 ]

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

Verwijderd

Topicstarter
kan iemand me uitleggen hoe ik dan met dat 1e proggie de bestanden uit map A naar B overzet?

Verwijderd

Je kunt ook met SUBST.EXE de map die je zoveel gebruikt een drive letter geven.

Maar goed.. Misschien heb je hier nix an.

( zo test ik nog steeds mijn autorun.inf -jes )

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 21 juni 2003 @ 14:52:
kan iemand me uitleggen hoe ik dan met dat 1e proggie de bestanden uit map A naar B overzet?
Hoe bedoel je?

Dat staat toch uitgelegd op de site?

---
If you want to create or delete a junction, use Junction like this:

Usage: junction [-d] <junction directory> [<junction target>]
---

Over welk OS hebben we het eigenlijk, en welk bestandssysteem?

Als je je OS vermeld zal ik het even in de topictitel frutten: zie ook WOS Policy :)

En via subst werkt het ook goed ja (als hele schijf). Hmmm, dat brengt herinneringen naar boven :D

edit:
Oeps, vanwege de tags viel de helft weg omdat gedacht het als HTML werd geinterpreteerd 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door F_J_K op 21-06-2003 15:11 . Reden: code tags vanwege de HTML-tags :D ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Win xp

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

OS toegevoegd :)

En welk bestandssysteem gebruik je nu? Onder FAT32 zal het namelijk niet gaan lukken (zoals ook staat uitgelegd op de gegeven sites). Maar lees dus even de links door en je komt er goed uit :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1