Toon posts:

vraagje over virtueel geheugen

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net bij een computer van m'n broetje 256 extra geheugen geinstalled nu is er in totaal 384 geheugen.

Als eerste ging ik GTA Vice City proberen om te kijken of het extra geheugen effect heeft maar het is spel is iets beter te spelen maar hij schokt nog wel.

Daarna ging ik kijken bij het virtueel geheugen. Bij initial geheugen staat 192 en bij total natuurlijk op 384.

Zou ik hieraan nog iets kunnen veranderen zodat Vice City beter draait? Want volgens mij swapt de HD gewoon bij het spelen ervan.

Moet ik 192 verhogen naar bijvoorbeeld 256? of moet het juist lager?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Hoeveel geheugen wordt er dan gebruikt tijdens het spelen?
en welk OS gebruik je?

zoeck

Verwijderd

Topicstarter
XP Prof..

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2003 14:08 ]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Maakt niks uit in dit geval, Windows zal zelf de ruimte pakken tot 384MB om te pagen. En geloof me, als hij dat gebruikt tijdens het spelen heb jij het snel gehad met je spelletje :+

Beste wat je kunt doen is kijken hoeveel virtueel geheugen er gebruikt wordt tijdens het spelen en je kunt met de Systeemmonitor desnoods bekijken voor hoeveel % je pagefile wordt gebruikt :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Overigens, zie ook de FAQ: Technische PMG FAQ: hoeveel ram? en ik zie dat je met de search (zie link Terw_Dan) hier ook massa's aan info over kunt vinden :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.