Toon posts:

Niks kunnen deleten?

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ola, k heb probleem. K kan niet via dos box, niet als k mn pc reset maar helemaal NIET een .avi film die k van kazaa heb gedownload verwijderen. Hij staat op mn harddisk in de root (C:\) duss... weet iemand misschien een oplossing? k krijg hem echt nie weg k kan zelfs de naam nie veranderen helemaal niks k wordt helemaal gek ervan...

alvast thnx 4 ur hulp mensen!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:08
safe mode ook niet?
probeer eens kazaa uit te zetten voor je em delete?

[ Voor 59% gewijzigd door Ramon op 21-06-2003 13:21 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

Topicstarter
Nope ook al niet :S en k heb met McAffee gescanned, Ad-Aware en zelfs regcleaner maar niks... t is dus ook nie een virus. Als k em wil deleten zegt hij da hij ingebruik is door een andere applicatie :S maar k heb bv kazaa aan het downen (of uit) en mediaplayer op muziek of ook uit staan... dus die gebriken hem niet....

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 10:59
Geeft ie aan dat he bestand in gebruik is?

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• mandroid
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-02 07:50
heb ook zoiets voorgehad, was een slechte film, windows wou hem in te lezen zodat ie de informatie die normaal aan de rechterkant komt zou kunnen tonen, maar het lukt hem niet -> bestand is in gebruik en je kan het niet deleten in windows

oplossing : ms-dos prompt !

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 23:43

RRX

@life-

lord-evil schreef op 21 June 2003 @ 13:24:
heb ook zoiets voorgehad, was een slechte film, windows wou hem in te lezen zodat ie de informatie die normaal aan de rechterkant komt zou kunnen tonen, maar het lukt hem niet -> bestand is in gebruik en je kan het niet deleten in windows

oplossing : ms-dos prompt !
K kan niet via dos box,
"
:?

mijn T.net systeemspecspagina

Verwijderd

Topicstarter
kan nie in dos prompt... en ten 2e de naam is super lan dus doe k delete c:\cradle~1 (hij heeft crade 2 tha grave) en dan zegt hij "DELETE" wordt nie ondersteund :S en doe k del lukt t ook niet hehe k draai onder windows xp prof...

Verwijderd

Ik heb dat ook wellus gehad.

Komt door de standaard "pre-view" in Windhoos.

Wat ik doe is het volgende:
Selecteer een andere film (zodat hij de preview wil laden)

En dan rechts (!) klikken op de film die je wilt verwijderen.
Als je een preview tool aan hebt staan (zoals van ACDSee ofzo) kan het lastiger zijn.

gr. Shyrath

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2003 13:38 ]

• Weezer-DC
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-07 08:52
explorer afsluiten via task manager, vervolgens binnen task manager cmd starten en dan avi deleten.

EDIT : Rechtstreeks uit de faq....

" Ik heb een .AVI bestand, waarom kan ik deze niet verwijderen?

1. Start regedit
2. Ga naar HKEY_CLASSES_ROOT\SystemFileAssociations\.avi\shellex\PropertyHandler
3. Verwijder de "Default" waarde die "{87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E}" zou moeten zijn.

Met dank aan SaMuRaIX-SwA

Een andere manier om een bestand te verwijderen dat niet weg wil is de volgende:

Druk op Ctrl - Alt - Delete

Zoek in het tabblad processen naar explorer.exe

Beëindig dit proces

Start vervolgens in het tabblad Toepassing een nieuw proces CMD

Vervolgens opent zich een DOS-venster, ga hier naar de juiste directory

Typ vervolgens in: del bestandsnaam.avi, waar bestandsnaam uiteraard staat voor de naam van het bestand

Daarna kun je het DOS-venster afsluiten met het commando EXIT

Start wederom een nieuwe taak, ditmaal EXPLORER

Als het geen bestand betreft maar een directory kun je gebruik maken van het commando RD [directorynaam].

Met dank aan insan1ty"

[ Voor 87% gewijzigd door Weezer-DC op 21-06-2003 13:34 ]

• VinnieM
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 29-11-2024
Als die C: schijf FAT32 is dan kun je altijd proberen om met een Win95/98 of ME opstart diskette de file te verwijderen :)
Anders zou je eens veilige modus moeten doen, en dan kijken of het werkt.
En via een DOS box zou het wel moeten werken, zolang je maar niet eerst met explorer in die map gaat kijken...

[ Voor 5% gewijzigd door VinnieM op 21-06-2003 13:36 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Zie de Windows Operated Systems - FAQ dus.
VinnieM geeft een ook handige manier. Maar goed, FAQwerk dus :)

Even zwaar offtopic:
Verwijderd schreef op 21 juni 2003 @ 13:32:
Komt door de standaard "pre-view" in Windhoos.
[F_J_Knip]
gr. Shyrath
offtopic:
Welkom op GoT :)

Ik ga even zwaar mieren@#ken: windows windhoos noemen (MS M$, Linux Linsux, norton works norton doesnotworks etc) is iets dat veel gebeurd (ik betrapte mezelf er ook wel eens op), maar doe maar liever niet op GoT: dat levert soms wat reacties op die een topic offtopic brengen. Een onderbouwde discussie over goede en foute zaken van MS/Windows/SCO/whatever zien we natuurlijk graag maar liever niet zo :)

Ten tweede is groeten niet echt nodig: met zoveel reacties is het wat overdreven om steeds te groeten. Maar daar was je gezien je andere posts al achter dus ik heb niets gezegd 8)7

Anyhow, dit staat dus uitgelegd in de FAQ van Windows Operated Systems dus verdere discussie lijkt me niet nodig :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.