Toon posts:

[winxp] Verstandig xp op een packerd bell imedia

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo ,

is het verstandig om xp (2000 mag ook) op een pb imedia te installe.
Moet ik er dan geheugen bij prikken of draait het ook met 128 mb ram zonder al die kleurtjes en troep.
En is het ook stabiel, want er zit nu win me op en dat is totaal onstabiel.

BVD

Verwijderd

Windows 2000 zal wel draaien met 128 maar XP niet soepel of je moet al het grafische uitzetten. Geef eens meer specs. van je systeem!

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:06
Op zich moet Win XP werken met 128 MB RAM, maar je moet er wel voor zorgen, dat je de correcte drivers hebt van alle apparaten in je pc.

Je doet er, denk ik, wel verstandig aan, om er nog een keer 128 MB erbij te prikken.
Is het niet mogelijk om dat huidige geheugen bankje eruit te halen en er eentje van 512 in te proppen. Heb je gelijk ook wat geheugen over... ;)

Maar zorg ervoor, dat je ergens kunt achterhalen of alle onderdelen in je pc compatible zijn met XP.

Suc6

Verwijderd

Topicstarter
dat systeem staat hier niet maar zal het proberen te omschrijven het is niet geweldig

pentium 3
64 mb ram (kan der evt een reep bij prikken)
ong 20 gb
videokaart geen idee hoeveel mb die is maar hij heeft wel tv out.

Verwijderd

Een goede website is daarvoor Microsoft HCL

En in de openingspost zei je 128 MB? Met 64 MB werkt XP geloof ik niet of echt bagger dan...

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2003 13:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb nog een reep van 64 mb liggen als ik straks naar die pc heen ga prik ik die der meteen bij dan is het 128

die site is wel handig ja bedankt:D

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2003 13:23 ]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Kijk gewoon op Microsoft.nl wat de systeemeisen zijn van XP en Win2k, vergelijk die met je eigen PC, kijk of er drivers voor je hardware te vinden zijn die werken onder XP / Win2k. Daarna zelf gewoon proberen, zoals een tweaker dat zal doen :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.