Vraag over de megaflush........ Energy proxy

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Ik spaar dus op de energy proxy server voor de mf6 en nu las ik dat deze verspreid over meerdere dagen gaat flushen...

Nu is mijn vraag of alles wat ik onder mijn email adress heb gespaart nu in 1 keer de deur uit gaat of dat nu ook verdeelt wordt..¿

AKA Rinkel weblog

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
De proxies kunnen helaas niet per mailadres flushen, dus waarschijnlijk zullen je blokjes over verschillende dagen geflusht worden. Het is niet anders.
Maar, aan het einde van MF6 komt natuurlijk wel een totaaloverzicht van wat iedereen geflusht heeft, dus het zal wel zichtbaar zijn wat je in totaal gedaan hebt. Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif

• 4POX
  • Nu online

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
Weet je dat ik dat nu helemaal niet leuk vind.. Ik spaar alles voor 1 dag ... En nu gaat alles verspreid over meerdere dagen.. Zo kom ik nooit op 40000 op een dag..

Maar waarom kon de proxy van coax wel mijn blokjes apart versturen¿¿

AKA Rinkel weblog

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Geen enkele proxy kan blokjes per mailadres versturen. Die mogelijkheid zit gewoon niet in de software.

• 4POX
  • Nu online

4POX

Everybody is wired

Topicstarter
/me baalt...

Dan moet ik mijn trouwe volgelingen maar die lullige nieuws gaan brengen...

wheeeeeeeeeee -= slik =-

AKA Rinkel weblog

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-05 16:42
De buffers van de grote keyservers wordt per batch van 1 of een half miljoen verstuurt, veel meer is niet mogelijk.

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Hoi, ik ben een van 4POXs zijn grasmaaiers. Wel irri dat inbellen meteen 3x zo langzaam gaat als zo'n koe graast (lees: 56dpm ipv 140 dpm). Newayz..gewoon ff tijdelijk uitzetten en weer verder grazen...heerlijk onder het chatten of als je peukie rookt Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/smile.gif!
Newayz..wel balen dat SW die koe tegenhoudt dmv gesloten poorten.

Is er een truuk voor om dit te omzeilen? (BV via een proxy? Socks zijn zo zeldzaam en al snel weer weg)
Als je een manier weet, ICQ me ff, kan ik wat makkelijker laten grazen.
Binnenkort ff een Duron 700 een paar uurtjes laten grazen voor stabiliteit. (gewoon vsync aan en op 1600x1200 UT spelen =P)

• [eNeRGy]
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-04-2025
Superweb kan je omzeilen dooe poort 21 of poort 8080 te gebruiken, dit kan je doen door in je ini te zetten:

keyserver=jouw_keyserver.keyserver.org:21
of
keyserver=jouw_keyserver.keyserver.org:8080

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
proxy.dsmarty.com ondersteund poort 21, en mocht je poort 80 willen gebruiken kan je flushen op: 212.187.100.99 (deze flushed direct door naar proxy.dsmarty.com)

• Dutchman!
Sterker nog, zowel dsmarty.keyserver.org, energy.keyserver.org als wildhagen.keyserver.org ondersteunen poort 21. En mocht je direct naar dnet willen flushen ipv sparen dan doen chaos.keyserver.org en dutchman.keyserver.org dat ook.

Grtz
Dutchman
keyserver.org Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/forum/g/smilies/puh2.gif

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 27-04 05:47
Hoe worden de buffers op de proxies bewaard dan? Zit alles in 1 grote buffer? Ik neem aan van niet. Is er dan bijvoorbeeld elke dag een nieuwe buffer gemaakt?

• Dutchman!
Normaliter wordt alles een buffer opgeslagen maar de proxiebeheerders hebben voor de MF6 de buffers gesplitst in units van 100.000, en zo worden ze ook gebackupped.

Pagina: 1