De proxies kunnen helaas niet per mailadres flushen, dus waarschijnlijk zullen je blokjes over verschillende dagen geflusht worden. Het is niet anders.
Maar, aan het einde van MF6 komt natuurlijk wel een totaaloverzicht van wat iedereen geflusht heeft, dus het zal wel zichtbaar zijn wat je in totaal gedaan hebt.
Maar, aan het einde van MF6 komt natuurlijk wel een totaaloverzicht van wat iedereen geflusht heeft, dus het zal wel zichtbaar zijn wat je in totaal gedaan hebt.
Geen enkele proxy kan blokjes per mailadres versturen. Die mogelijkheid zit gewoon niet in de software.
De buffers van de grote keyservers wordt per batch van 1 of een half miljoen verstuurt, veel meer is niet mogelijk.
We spend our years as a tale that is told
Verwijderd
Hoi, ik ben een van 4POXs zijn grasmaaiers. Wel irri dat inbellen meteen 3x zo langzaam gaat als zo'n koe graast (lees: 56dpm ipv 140 dpm). Newayz..gewoon ff tijdelijk uitzetten en weer verder grazen...heerlijk onder het chatten of als je peukie rookt
!
Newayz..wel balen dat SW die koe tegenhoudt dmv gesloten poorten.
Is er een truuk voor om dit te omzeilen? (BV via een proxy? Socks zijn zo zeldzaam en al snel weer weg)
Als je een manier weet, ICQ me ff, kan ik wat makkelijker laten grazen.
Binnenkort ff een Duron 700 een paar uurtjes laten grazen voor stabiliteit. (gewoon vsync aan en op 1600x1200 UT spelen =P)
!Newayz..wel balen dat SW die koe tegenhoudt dmv gesloten poorten.
Is er een truuk voor om dit te omzeilen? (BV via een proxy? Socks zijn zo zeldzaam en al snel weer weg)
Als je een manier weet, ICQ me ff, kan ik wat makkelijker laten grazen.
Binnenkort ff een Duron 700 een paar uurtjes laten grazen voor stabiliteit. (gewoon vsync aan en op 1600x1200 UT spelen =P)
Superweb kan je omzeilen dooe poort 21 of poort 8080 te gebruiken, dit kan je doen door in je ini te zetten:
keyserver=jouw_keyserver.keyserver.org:21
of
keyserver=jouw_keyserver.keyserver.org:8080
keyserver=jouw_keyserver.keyserver.org:21
of
keyserver=jouw_keyserver.keyserver.org:8080
proxy.dsmarty.com ondersteund poort 21, en mocht je poort 80 willen gebruiken kan je flushen op: 212.187.100.99 (deze flushed direct door naar proxy.dsmarty.com)
Sterker nog, zowel dsmarty.keyserver.org, energy.keyserver.org als wildhagen.keyserver.org ondersteunen poort 21. En mocht je direct naar dnet willen flushen ipv sparen dan doen chaos.keyserver.org en dutchman.keyserver.org dat ook.
Grtz
Dutchman
keyserver.org
Grtz
Dutchman
keyserver.org
Hoe worden de buffers op de proxies bewaard dan? Zit alles in 1 grote buffer? Ik neem aan van niet. Is er dan bijvoorbeeld elke dag een nieuwe buffer gemaakt?
Normaliter wordt alles een buffer opgeslagen maar de proxiebeheerders hebben voor de MF6 de buffers gesplitst in units van 100.000, en zo worden ze ook gebackupped.
Pagina: 1