Ik heb hier mijn syteem geupgrade met een nieuwe Mobo en Processor (van Intel naar Athlon), alleen in de bios wordt aangegeven dat de cpu ongeveer 100 graden is. Hetzelfde staat ook in sisoftware. Als ik aan de koeler voel (Spire Falconrock II) dan is hij niet echt abnormaal warm ofzow.
Nu dacht ik eerst dat het dus gewoon een fout van het moederbord was dus ik heb de laatste bios versie erin geflashed maar dit hielp niet, maar nu begint het systeem soms spontaan te rebooten in zware testen zoals de CPU test van 3dmark2003.
De airflow in de kast moet wel goed zijn, ik heb in me window een fan die de lucht aanblaast, en me Q-tec met dual fan zuigt lucht af, samen met een pci-slot koeler en nog een fan achterin de kast.
Wat is er nu mis?????
of moet er misschien een betere koeling op de proc, en zo ja, welke?
ff, nog wat specs: Winxp Pro, SP1, DX9, Via4in1, Catalyst 3.4, enz....
meer specs zie hieronder.
Nu dacht ik eerst dat het dus gewoon een fout van het moederbord was dus ik heb de laatste bios versie erin geflashed maar dit hielp niet, maar nu begint het systeem soms spontaan te rebooten in zware testen zoals de CPU test van 3dmark2003.
De airflow in de kast moet wel goed zijn, ik heb in me window een fan die de lucht aanblaast, en me Q-tec met dual fan zuigt lucht af, samen met een pci-slot koeler en nog een fan achterin de kast.
Wat is er nu mis?????
of moet er misschien een betere koeling op de proc, en zo ja, welke?
ff, nog wat specs: Winxp Pro, SP1, DX9, Via4in1, Catalyst 3.4, enz....
meer specs zie hieronder.
[ Voor 11% gewijzigd door Speedfight op 21-06-2003 13:05 ]
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD