• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01-2025
Hallo iedereen,

Ik kwam laatst per ongeluk op een markt terecht. Toen zag ik een stand met zeer oude telefoons. Ik meen mij te herinneren dat er op de afgelopen HCC dagen ook zo'n stand was.

Hoe doen die lui dat? Het zijn meestal oude telefoons en ze vragen er naar mijn mening een veel te hoge prijs voor. Op de veilingsites zijn ze meestal nog goedkoper. Worden die telefoons direct bij vage telefoonzaakjes opgekocht of is het allemaal gestolen spul?

Verwijderd

Als het gestolen spul zou zijn dan worden ze echt niet zo duur aangeboden want dan komen ze nooit van die zooi af.
Zal wel allemaal 2dehands ingekocht zijn

• Radical1980
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-01-2025
Verwijderd schreef op 21 June 2003 @ 12:58:
Zal wel allemaal 2dehands ingekocht zijn
Ja, maar hoe dan?

Verwijderd

Het zal wel van bedrijven komen die al hun verkopers/personeel een nieuwe telefoon gegeven hebben. Ze blijven dan met de oude zitten en verkopen die dan voor een prikkie aan de handelaren...........

Kan me niet voorstellen dat ze die van particulieren kopen en dan voornamelijk alleen dezelfde inkopen..............

Verwijderd

Misschien via advertenties ofzo dat je nog X-aantal EURO krijgt voor je oude gsm?

Verwijderd

Ik verkoop zo vaak een oude telefoon aan zo'n handelaar, ze geven er een goede prijs voor.

• MachoM
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-11-2025
en Laten we niet vergeten de abo's waarbij je als je na een jaar je foon inlevert je een nieuwe uit mag zoeken(niet te dure natuurlijk ;) ) of de Telecom zaken waar je als je je oude foon inlevert korting krijgt op een nieuwe :)
Pagina: 1