Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort een HP 320, deze heb ik gekregen voor wat dingen die ik gedaan had, deze ga ik gebruiken voor Review werk op sommige website's.
Ik heb er een SD 64MB module bij gekocht van ScanDisk.
De camera is best wel simpel, 2.1MP en geen optische zoom, maar dat maakt niet uit voor het doeleinde waarvoor ik hem nodig heb.

Nou zit ik met 1 ding, ik mis de video uitgang.
Is er ergens bekend welke aansluitingen van de dock voor het beeld zijn? Of zijn er ergens connectoren verkrijgbaar met alleen een beeld-uitgang?
Ik vind het een beetje overdreven om een dock te kopen, ik vind die dingen er zo groot uitzien.

Dus ik ben opzoek naar:
• Schema van de 8881 Camera-Aansluiting van HP
• Kabeltje wat (alleen) video beeld uitgang heeft

Er zit bij de camera een briefje waardat in veel verschillende talen opstaat:
code:
1
2
Niet weggooien. Dit onderdeel hoort bij Photosmart camera 
[handmatigeenterzodatlayoutnietverneukt]  aansluiting 8881.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2003 12:21 ]

• wooley
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-01-2025
zit er op zo'n dock wel een video uitgang????vlgs mij alleen usb poort naar computer

AMD 3900x@5Ghz intellkiller

Verwijderd

Topicstarter
wooley schreef op 21 June 2003 @ 12:23:
zit er op zo'n dock wel een video uitgang????vlgs mij alleen usb poort naar computer
USB naar PC
USB naar Printer
TV aansluiting

Natuurlijk had ik dit vantevoren uitgezocht ;)

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-02 11:02

DinX

Motormuis

Meestal wordt een cam aangesloten met een kabeltje dat aan 1 kant een gewone stereo jack heeft en aan de andere kant een tulp-stekker. Gewoon kijken hoe je het aansluit (2 manieren). Dan zou het eventueel gewoon kunnen met een 2-aderig draadje. de stereo-jack maak je op de juiste plaats vast in je "dock" en de tulp maak je aan de andere kant.

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
DinX schreef op 21 June 2003 @ 12:52:
Meestal wordt een cam aangesloten met een kabeltje dat aan 1 kant een gewone stereo jack heeft en aan de andere kant een tulp-stekker. Gewoon kijken hoe je het aansluit (2 manieren). Dan zou het eventueel gewoon kunnen met een 2-aderig draadje. de stereo-jack maak je op de juiste plaats vast in je "dock" en de tulp maak je aan de andere kant.
Je zou inderdaad een meer standaard aansluiting verwachten. HP en veel anderen maken liever een propriëtaire aansluiting. Kunnen ze namelijk geld verdienen aan het verkopen van accessoires. :(

Ik heb ook een HP 320 camera. Het docking station is bedoeld als cradle zodat je niet het klepje hoeft de openen om de USB kabel te verbinden of de memorycard er uit te halen. Het docking station is tevens een oplader voor NiMh batterijen.

Het is nog maar de vraag of de TV-out signaal echt door de camera wordt gegenereerd of dat het docking station op basis van een foto een beeld signaal maakt. Aan de andere kant hoeft voor het printen naar een USB printer geen docking station te worden aangeschaft, gewoon een standaard A-B USB kabeltje en het werkt (alleen met HP printers! HP is heftig into koppelverkoop). Ik vermoed dat wat de TS wil niet zo eenvoudig zal zijn.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-02 14:26

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

an zou je eigenlijk even zo'n docking station moeten openschroeven en kijken waar de TV-out mee is verbonden. Anders kun je de connectors op de camera doormeten en alle combinaties proberen.

offtopic:
Of je had voor 200 euro ook een Canon camera kunnen kopen met TV-out...

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

view pictures on your tv
With the docks audio/visual (A/V) cable, you can quickly and easily connect your camera to your TV and view your pictures in the comfort of your living room.
  • Select the camera's video output format (NTSC in the U.S., Canada, and Japan; PAL in Europe) to match the TVs video input format. Check your TVs manual to determine how to set the TV to accept video from the camera instead of the antenna or the cable.
  • Connect the A/V cable to the TV connector on the dock, and then to the A/V input on the TV.
  • Place the camera in the dock. It will turn on automatically.
  • Press the "TV" button on the dock to start displaying images.
The camera will start a slide show of each image, playing any attached audio or video clip and then fading to the next image. You can also manually scroll through the images by pressing the left or right arrows on the camera.

Bron: http://www.homeandoffice....html/291-0-0-225-121.html
Ik denk dat je er niet omheen kan om een craddle te nemen, of de camera moet S-video/Composiet output hebben en dat er alleen een passtrough plaats vind in de craddle. Iemand met een TV kabel + craddle zou dat iig zo kunnen nakijken. Googlen levert mij iig ook niet veel nuttigs op.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2003 15:29 ]

Pagina: 1