Ik heb sinds kort een HP 320, deze heb ik gekregen voor wat dingen die ik gedaan had, deze ga ik gebruiken voor Review werk op sommige website's.
Ik heb er een SD 64MB module bij gekocht van ScanDisk.
De camera is best wel simpel, 2.1MP en geen optische zoom, maar dat maakt niet uit voor het doeleinde waarvoor ik hem nodig heb.
Nou zit ik met 1 ding, ik mis de video uitgang.
Is er ergens bekend welke aansluitingen van de dock voor het beeld zijn? Of zijn er ergens connectoren verkrijgbaar met alleen een beeld-uitgang?
Ik vind het een beetje overdreven om een dock te kopen, ik vind die dingen er zo groot uitzien.
Dus ik ben opzoek naar:
• Schema van de 8881 Camera-Aansluiting van HP
• Kabeltje wat (alleen) video beeld uitgang heeft
Er zit bij de camera een briefje waardat in veel verschillende talen opstaat:
Ik heb er een SD 64MB module bij gekocht van ScanDisk.
De camera is best wel simpel, 2.1MP en geen optische zoom, maar dat maakt niet uit voor het doeleinde waarvoor ik hem nodig heb.
Nou zit ik met 1 ding, ik mis de video uitgang.
Is er ergens bekend welke aansluitingen van de dock voor het beeld zijn? Of zijn er ergens connectoren verkrijgbaar met alleen een beeld-uitgang?
Ik vind het een beetje overdreven om een dock te kopen, ik vind die dingen er zo groot uitzien.
Dus ik ben opzoek naar:
• Schema van de 8881 Camera-Aansluiting van HP
• Kabeltje wat (alleen) video beeld uitgang heeft
Er zit bij de camera een briefje waardat in veel verschillende talen opstaat:
code:
1
2
| Niet weggooien. Dit onderdeel hoort bij Photosmart camera [handmatigeenterzodatlayoutnietverneukt] aansluiting 8881. |
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2003 12:21 ]